Üzmeden ayrılmam lazım. Lütfen kurtarın beni bu toksik ilişkiden. Ne yapacağım?

Benim 2 yıllık bir ilişkim var. Erkek arkadaşım sevgili olmadan önce beni çok seviyordu ben onu istemiyordum. Aile yapımız, dış görünüşümüz, kafa yapımız vs uymuyordu. Düzgün bir dille olmayacağını sevmediğimi söyledim. Fakat nasıl olduysa zamanla konuşurken sevgili olduk anlamadım. Ben de çok utangaç ve duygusal bı kızım. Onu üzerim diye söyleyemedim. Bir şey olur da ayrılız diye bakarken 2 yıldır sevgiliyiz. Başlarda bana karşı çok iyi olduğu için ona kendimi alıştırmıştım. Zorla bir şekilde sevdirdim onu kendime. Kendini beğenmek kesinlikle değil ama ortalamanın üstünde güzellikte bir kızım. Çevrem tarafımdan da sürekli bu şekilde yorum alıyorum. Erkek arkadaşım ise gerçekten ortalamanın baya altında. Küçümsemek değil tabii ki her şey dış görünüş değil ama gerçekten dengim değil. Hiç yakışmıyoruz komik duruyor. Beni zamanında çok kısıtladı onun yüzünden arkadaşlarımla aram bozuldu. Sürekli bir tartışma oldu. Ben onu sevmeye çalışırken daha da soğudum. Çocuk aklımla katlandım bunlara şimdiki aklım olsa çoktan bitmişti. Ben normalde çok neşeli, her türlü insanla anlaşabilen bir kızım. Ama onun yanında hiç mutlu değilim. O da benim yanımda eğleniyor gibi durmuyor ama tanınan bir aileye sahibim ve güzelliğimden dolayı beni kaçırmak istemiyor açıkçası. Birçok talibim var bu yaştan. Şimdi ayrılmak istiyorum daha fazla dayanamıyorum fakat ona alıştım bir yandan da. Onu üzmek istemiyorum. Hatta benden ayrılsın, gerekirse aldatsın diye dua ediyorum Allah'a. Çünkü başka türlü kurtulamıyorum. Ben ayrılırsam vicdan azabı cekicem. Günah keçisi ben olmak istemiyorum. Ya pişman olursam diye korkuyorum da. Ama sevmediğim, gözüme dahi hoş gelmeyen , dengim olmayan bir adamla nasıl evleneyim? Ayrıca ben muhafazakar bir aileye sahibim o benim ilk sevgilim. Ben de evlenecegim adam ilk ve sonum olsun isterdim ama dustum bir cukura. Asla olmaz dedim ama büyük konuştum sanırım. Lütfen akıl verin arkadaşlar ne yapacağımı şaşırdım. Aylardır düzgün uyku uyuyamıyorum.
Üzmeden ayrılmam lazım. Lütfen kurtarın beni bu toksik ilişkiden. Ne yapacağım?
Cevapla