Girdiğiniz yaşı mı söylersiniz doldurduğunuz yaşı mı?

Ben eskiden girdiğim yaşı söylerdim büyük gözükmek için. 20'yi geçtikten sonra doldurduğum yaşı söylüyorum :D Sonuçta devlet dairelerinde öyle geçiyor.
Güncellemeler
+1 yıl
KS üyeleri?
Girdiğiniz yaşı mı söylersiniz doldurduğunuz yaşı mı?
Cevapla