“Girdiğin” yaş mı “Bitirdiğin” yaş mı söylenir sorana?

Ben gün aldığım yaşı söylüyorum ama kimisi bitirdiğin söylenir diyor sizce kim haklı?🤔

“Girdiğin” yaş mı “Bitirdiğin” yaş mı söylenir sorana?

@pRoteinLover

#pRoteinLover

Güncellemeler
1 yıl
Herkese benden yine +1…hade iyisiniz👍🏼
Güncellemeler
1 yıl
Anlaşılan o ki herkes kafasına göre söylüyormuş 😅
“Girdiğin” yaş mı “Bitirdiğin” yaş mı söylenir sorana?
Cevapla