Eşimin sağlıklı beslenmemesinden kaynanam beni sorumlu tutuyor, sizce ne yapmalıyım ?

Arkadaşlar eşimin altsi yani karaciğer enzimi biraz yüksek çıkıyo aylardır biz de 3.5 aylık evliyiz sağlıklı beslenmesi gerekiyo ama eşimi sağlıklı beslemek gerçekten çok zor. Havaalanında çalışıyo ve sürekli iş yerinde hamburger pizza yiyo. Ben sağlık çalışanı olduğum için zaten çok yoğun çalışıyorum evde olduğumda da mutlaka yemek yapıyorum ama ben işte o evde olduğu zaman evde yemek bıraksam bile dışardan söylüyor yine benim yaptığım yemeği yemeyip. Annesi ayrı bir dert oğlu evine gidince börek yediriyo pide yediriyo kizartma vs yediriyo ama sürekli oğlum ben senin karaciğerine çok üzülüyorum bu yaşta hiç sağlıklı yemiyosun sen diyo bana laf ediyo yani sanki ben yemek yapmıyomusum gibi sebze ye falan diyo. Ben zaten evde her gün sebze salata bir şey hazırlıyorum ama kadına oğlun işte hamburger yiyo eve gelince ıspanak yemesi olmuyoyu anlatamıyorum. İşe yemek verince de arkadaşım yerken canım çekiyor diyo yine pizza yiyo. Ayda bir hafta evde oluyo dönüşümlü çalışma sayesinde bari o bir hafta yemeği yapsın istiyorum ona atıyorum şunu yapar mısın diyorum sağlıklı bir yemek ya da en azından tavuk vsyse çıkar diyorum buzluktan ama onu da yapmiyo sen zaten geç geliyorsun o saatten sonra uğraşma diye dışardan söyledim ben diyo evde bütün gün yattın yapsaydın diyince de ben suçlu oluyorum. Allah aşkına biri bana yardımcı olsun ben bu adamın sağlığını nasıl düzelteceğim? Çok ciddi bir yükseklik değil zaten altsi ama doktor ilaç falan vermiyo beslenmene dikkat et diyo sadece ama annesi tahlil sonucu çıkınca diyo ki ben sabaha kadar uyuyamadım alt çok kötü nolcak bu halin diyo. Ben oğluna bakamıyorum gibi konuşmasından da eşimin bu yaptıklarından da çok sıkıldım bana bı yol gösterin
Eşimin sağlıklı beslenmemesinden kaynanam beni sorumlu tutuyor, sizce ne yapmalıyım ?
Cevapla