Sevgilim evlenince annesiyle komşu olmamızı istiyor, sizce ayrılmalı mıyım?

Sevgilime evlenince ayri oturmak istedigimi soylemistim bastan, bu da komsu olucaz demisti, ayni kapidan giricez boyuk mahalle iki ev olucak karsi karsiya. Bende 1 sey demedim. Bu bir gun 3-4 ay gecmis esti gurladi ayri olmucaz diye. Beraber olucaz dedi, bende tabi cok sinirlendim. Bulusunca ben annemleri gozumden birakamam dedi, onlari merak ederim, onlara yakin olmam lazim, tek ogul benim olur da 1 ihtiyaclari olur yetisemem falan filan. Buyuk aile olucaz oyle olucaz boyle… Komsu olucaz, benden uzak oturmamizi isteme dedi. Tabi yalnis dusunuyor , eger oyleyse ben annemleri neden birakip uzakta evleniyorum. Onunku anna baba, benimkiler degilmi. Ben tabi bu endiselerinin esassiz oldugunu dusunuyorum, amma anlatamadim. Sanki annesiyle 15-20 dakika mesafede oturan , onlari yalniz birakmis olur. Ben anladigim kadariyla bu butun gun annesi gilde oturucak, aile kurmaya hazir degil, beni ailesinden gormiycek hic bir zanan, onlarin ihtiyaclarina kostugu sevdigi gibi bana zaman ayirmayacak. Sizce kapi bir evler ayri boyle oturmak cok kotumu? Sizce ayrilmaliyimmi? Ana kuzusu bu
Sevgilim evlenince annesiyle komşu olmamızı istiyor, sizce ayrılmalı mıyım?
Cevapla