Kocamın hastalığından dolayı çocuk sahibi olamıyoruz, boşansam olur mu?

4 yıllık evliyim.. Kocamın bir rahatsızlıgı var Tıp dilinde çiğ hastalığı yani ilişkiye girememe.. Hernese bunu herkesten sakladım buzamana kadar aman onuru gururu ıncınmesın dedim.. Ama iş raydan çıktı anne olmak ıstıyorum.. Ve bu benım en doğal hakkım diye düşünüyorum.. Gelgelelim ki kocam hastalığını kabul etmiyor tedavıye yanaşmıyor. Daha o beni suçluyor sen kadınmısın bilmem ne oysa 1.70 boyunda kumral 60 kılo bir bayanım.. Yani giymediğim gecelik giymediğim fantazi ürünü kalmadı. Ama adamda tık yok.. Hernese ben bu yıl artık aıleme soylemek zorunda kaldım cunku herkes bebek soruyor.. Aılem arkamda boşan dıyorlar.. Ama abım olacak şahsiyet bosanma memur parasını ye nasıl olsa yatagınızda ayrı dıyor ve babamın aklını yıkıyor abımde benı sucluyor hazırda bırımı varda ıste sen boyle emınsın bıtırmeye dıyor abım olacak şahsiyet.. Bana akıl verın neyapayım.. Babam abımın doldurusuna geleck bır yapıya sahıp..
Kocamın hastalığından dolayı çocuk sahibi olamıyoruz, boşansam olur mu?
Cevapla