Yarın hoşlandığım çocuğu son görüşüm olacak, bir daha göremeyeceğim. Açılayım mı sizce?

selam yarın hoşlandığım çocuğu son görüşüm bir daha göremeyeceğim ama okullarımız aynı olursa elbette gene görüşürüz ancak işimi şansa bırakmak istemiyorum bu gün gidip söyleyecektim ancak geç kaldım okula ve denememiz vardı yetişemedim ara zamanı onu göremedim. Her neyse ben 3 yıldır bu çocuktan hoşlanıyorum ancak reddedilmek korkusu ve utancım yüzünden söyleyemiyorum arkadaşlarımdan 3-4 tanesi açılmam gerektiğini söyledi ancak diğer 4 arkadaşım açılmam sonucu zararlı çıkacağımı söyledi sizce ne yapmalıyım yardım edin lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
reddedildim...
Yarın hoşlandığım çocuğu son görüşüm olacak, bir daha göremeyeceğim. Açılayım mı sizce?
Cevapla