Sonu gelmeyen bir ilişki için kaç yılını heba ettin?

Bugün bir arkadaşım ilişkisinin neden bittiğini anlatırken 9 senem gitti bu adamın yüzünden diye sinirlendi. 😀
Kendimce düşündüm de boşa giden 9 sene. Onca çaba, gözyaşı, emek boşa.. Yazık gerçekten kimsenin başına gelmesin. Peki senin kaç yılın gitti?
Sonu gelmeyen bir ilişki için kaç yılını heba ettin?
Güncellemeler
+1 yıl
Sonu gelmeyen bir ilişki için kaç yılını heba ettin?
Cevapla