Ben duysal biri değilim kimseyi özlemem diyen erkek bunu neden der?

Sevgilime bir haftadır hiç görüşmedik hiç özlemiyor musun dedim ve hayır kolay kolay kimseyi özlemem zaten her gün konuşuyoruz neden özleyeyim dedi. İnsanın sevdiği insanı özlemesi gerekmez mi
Ben duysal biri değilim kimseyi özlemem diyen erkek bunu neden der?
Cevapla