Merhaba ben mahallede kedi beslerken sürekli bana bakan biri var işitme cihazı kullanıyor sizce bir şeyler mi hissediyor ve ilişki olursa işitme sorunu sorun olur mu?
3 ay
Merhaba ben mahallede kedi beslerken sürekli bana bakan biri var işitme cihazı kullanıyor sizce bir şeyler mi hissediyor ve ilişki olursa işitme sorunu sorun olur mu?
Yanı hoşlanmasaydı bakmazdı şahsen gözlerimi alamıyosam ve bu anlık değil hergün her karsılasmada böylese o zaman gidişat bellidir sadece nasıl tanıscam die dusunurum işitme cihazı duyma duyularını tam kullanmalarını saglıyo sanırım bu sayede iletişim sorunu olmaz diye düşünüyorum umarım musmutlu bir gelecek herkesle olur hoşçakalın 🤗🌼🌺🌹🏵️🎈🍫🍭
Evet bir yildir bakıyor hep ama ben öylesine bakıyor sandım ama geçen baktım yüzü kızarmış kendi kendine gülüyor
İşte ya herkese bakıyorsa diye korkuyorum
Peki o neden merhaba demedi sence
Evet doğru hem herkese yüzü kizarmaz demi
İşitme engeli özgüveni düşürür mü
Ya çok sağolun Allah razı olsun inşallah dizinde her şey gönlünüzce olsun
Evet haklısın ben onu gülünce gulumsesem belki açılır
İnşallah bu yasa kadar hiç olmadı ama
Bir sekil ilgimi belli edecem ama kendi adım atsın
Evet çünkü baskıcı bir aile şiddet var
Ooo aileniz sizi fazlaca koruma altına almıs yanı anladım umarım ilerde eşinizle daha özgür daha güzel bi yaşam sizinle olur ben şimdi zorunlu kaçıyorum vardıyam bitiyo burada saat 07:10 işleri toplayım sonra yazıp bugun sunu denedim aldıgım tepki şuydu vb diye anlatırsanız sevinirim hoşçakalın kocaman kocaman mutlulukla kalın🏵️🌹🌺🤗
Hayir benim değil onların ailesi
Tm teşekürler Allah'a emanet 💗💗💗
Baba oğulları dövüyormus yani bu çocukta şiddetle büyümüş
Ay abi sen falcı misin şok oldum diyorlar kulağını babası patlatmış ama tam net bilgi değil öyle bir söylenti duydum beraber yaşıyorlar babası sert biri:(
Ayy Leylacım, mahalledeki o kedi besleyen bakışmalar süper tatlı ya! 😻 Sürekli bakıp yüzü kızarıyorsa, kesin senden hoşlanıyor olabilir, utangaç tip belli 💕 İşitme cihazı meselesi de hiç sorun değil, aşkta empati ve iletişim her şeyden önemli ❤️ Benim sevgilimle bile ufak tefek şeyler yaşadık, konuşa konuşa aşılır. Sen ne hissediyorsun, bir selam verip tanışsan mı? 😘
Cevap
2Cevap
Seviyorsan olmaz olmaması lazım zaten
Benim için sorun değil ahlaki önemli
İşitme sorun olmaz sen sorun etmezsen
Benim için ahlaki önemli ama ailede şiddet varmış baba oğullara uyguluyormus biraz baskıcı bir aile
Ciddi misin şiddete meyilli olur mu
Sessiz birine benziyor ama yinede bilemem korktum biraz
Engeller engel olmaz.
Hoşlanıyor olabilir
Peki şiddetle buyumusse sorun olur mu
Şiddetle büyüdü ise illa ki şiddete eğilimli olur demek doğru olmaz tam tersi iyi bir insan da olabilir zorluk gördüğü için.
Tanıyarak anlamak gerekli diye düşünüyorum
Evet çok haklısın çok sagol
Adım gerekiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?