https://
ww
w. hizliresim. com/dr5h30z
hayatın sana uzattığı içinde bomba olan bir hediye kutusu olabilir. gerçekten hediye de olabilir imkansız değil tabi ama içini açma riskini göze almadan anlayamazsın
Cevap
2Cevap
Tebrik ederim iyi halt yedin bunu buraya yazdın ya kendinle gurur duy yazık kadına
Ya iyide detayı anlamadın mı
Derdim aşktı ve mucize gibi gerceklesti
bu ne şaka mı ya hahasahdjadıwjad dil bilmiyosun nolacak şimdi :DD
Yooo şaka değil , valla gerçek. Ona da dedim Türkçe öğrenmen lazım , Fransızca bilmiyorum diye
ingilizce biliyor musunuz
Yok, lise seviyesi, ve birazda İsviçre'de aklımda kalan slmanca
sende öğren bari fransızca orta noktada buluşuursunuz
Yok ona dedim Türkçe öğrenmelisin diye
ve buna gerçekten inandın mı? vah vah.. bu kadar saf olmayın lütfen ya
Valla saf sen olmalısın.
Ben bunu ikinci kez yaşıyorum. İlkinde ise bir usviceli ile yaşadım. 4 sene İsviçre'de yaşadım ve Cat pat öğrenerek anlasarak
kandırmislar seni
Üç buçuk sene İsviçre , schwyz kantonunda birazda Zürih kantonunda yaşadım.
Kantin nedir öğren
Kanton
Avrupa deneyimi Ukrayna sanırım reis dil biliyorsan hayırlı olsun
Yok , deneyimim İsviçre, gene ayarladim gittim dört sene yasadim
Akıyor maşallah az profilde durayım bana da geçsin kral
Ea translate ile anlaşırsınız artık
Bir süre öyle olur. Ya burdakiler saf mi ne, Antalya'da bir sürü turist ayarlayıp dil bilmeden evlenen var. Ben teknoloji ile anlaşmıştık, buna tuhaf bakiyorlar
Sorun bu değil ki, sorun onun senin dil bilip bilmediğini bilmesi eper bilmezse işler bozulabilir
Kendisine herşeyde açık oldum zaten. Zengin biri olmadigimi ve dil bilmediğimi. Google ile yazdığımı.
Galiba mucize şundan ötürü.
Fransızlar aşka inanır. Galiba Cok uzak iki insanın sevgi dolu konuşması mucizevi bir aşk gibi geldi
İşte bu güzel umarım mutlu olursunuz ve öyle devam edersiniz ☺️
Valla umarım şakadir, hiç zoruma gitmez. Ama gerçekten gelirse var ya valla Türkiye'ye ana haber olurum
Ahah niçin olasın ki?
Nikah koyarken kesin belediyede duyulacak, illa biri haber uçurur
Pekala hayaller güzelmiş 😀
Lan neden türkiyede yaşıyonuz fransaya gitsenize
Daha önce. baska biriyle 3/4 sene yaşadım zaten Avrupa'da.
Hiç yaşanılacak gibi değil. Aldığın maaşı direk senden günlük parça parça gelen faturalarla alıyorlar, canından beziyorsun
En azından verdiğin faturaları biliyosun:D
Tekrar Avrupa'yı düşünmek hatta bunları artık sende biliyorsun düşünmen çok büyük hatadır. Öyle göründüğü gibi değil.
Orda bir kişinin aldığı maaşın büyük çoğunluğu ( ev faturasına artı ) hep Tr de olmayan değişik değişik vergiler olarak insanlardan her ay alınır.
Türkiye de yaşamak daha da bedava
atma ziyaa
Ya burdakiler saf mi ne, Antalya'da bir sürü turist ayarlayıp dil bilmeden evlenen var. Ben teknoloji ile anlaşmıştık, buna tuhaf bakiyorsunuz
trol seni
Genco, gunceldeki linki birleştir. Ekran görüntüsünü gör. Ancak böyle gözüne sokabilirim.
Yarra yedinn
Valla bilocan, Allah seni inandırsin ne yedim bende bilmiyem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?