Beni kimse sevmez diye düşünüyorum benim gibi düşünen var mı sizce haklı mıyım?

Daha önce hiç sevgilim olmadı ama açıkçası asosyal de biriyim. Ama sevilecek biri de olmadığımı düşünüyorum. Benden igrenir insanlar öyle sarıp sarmalayacak kadar sevmez kimse beni. Burnum büyük kemerli gülünce iyice düşüyor karga burnu gibi. Dişlerim desem düzgün değil gülünce daha da çirkinleşiyor. Seni seven kalbini sevsin tarzı şeyler söylemeyin çünkü dış görünüş önemli bunu kimse inkar etmesin üstelik dudaklarim da yok denecek kadar ince öpüşmek istemez kimse hayatıma birini alsam da iğrenir benden. Benim gibi düşünen var mı?
Beni kimse sevmez diye düşünüyorum benim gibi düşünen var mı sizce haklı mıyım?
Cevapla