Çok kırdı, çok üzdü beni. Tam 10 ay oldu. Hala çok seviyorum. Ne bok yiyeceğim ya ben?

Vardır eminim aranızda böyleleri. Sevmek, aşk, platonik olaylar falan size saçma geliyorsa mümkünse hiç bulaşmayın soruya. Çok canımı yaktı. Keşke dönse diyorum keşkeee... Böyle durumlarla nasıl baş ediyorsunuz?
Çok kırdı, çok üzdü beni. Tam 10 ay oldu. Hala çok seviyorum. Ne bok yiyeceğim ya ben?
Cevapla