Eşim kız kardeşine çok yüz veriyor kardeşinin bize gelmesini istemiyorum? Nasıl söylemeliyim?

Kız gelmiş 22 yaşına hala çocuk gibi hareketleri. Bazen bize geliyo abim benim çayımı özlemiştir bi çay demliyim diyo sanki ben kötü yapıyormuşum demeye gelmiyo mu bu. Bana eline sağlık demeyen adam kardeşine eline sağlık çok güzel olmuş diyo. Bi düşün yakamızdan ya adam evlenmiş ne geliyorsun zırt pırt. Sonu kavga olsada eşime söyleyecem kız kardeşin bize hiç gelmesin diyecem.
Eşim kız kardeşine çok yüz veriyor kardeşinin bize gelmesini istemiyorum? Nasıl söylemeliyim?
Cevapla