6 aylık bir ilişkimiz var
1. ayda doğum günüydü paylaştı hikayeme ekledim yakın arkadaşlara bir kaç hoca vardı onları çıkarttım herkes gördü yani
4. ayda görüntülü konuştuğumuzu wp görüntüsü paylaştı hikayeme ekledim herkese açıktı hocalarım akrabalarım hepsi gördü
bu arada uzaktan ilişkimiz gidemedim hala yanına yazın gideceğim 1-2 aya kadar
yüz yüze görüşmedik ama her gün sesli görüntülü konuşuyoruz doğum günlerimizde hediyeler feln yolladık instada adını yazdım kalp koydum vs anneme anlattım tanıştıracağım gidincede çekindiğim yok ondan
1. ayda doğum günüydü paylaştı hikayeme ekledim yakın arkadaşlara bir kaç hoca vardı onları çıkarttım herkes gördü yani
4. ayda görüntülü konuştuğumuzu wp görüntüsü paylaştı hikayeme ekledim herkese açıktı hocalarım akrabalarım hepsi gördü
bu arada uzaktan ilişkimiz gidemedim hala yanına yazın gideceğim 1-2 aya kadar
yüz yüze görüşmedik ama her gün sesli görüntülü konuşuyoruz doğum günlerimizde hediyeler feln yolladık instada adını yazdım kalp koydum vs anneme anlattım tanıştıracağım gidincede çekindiğim yok ondan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İstemiyorsan atma saçma böyle çocuk gibi kime kanıtlama bu çabalar kendi içinizde yaşayın
evet ben atmak istemiyorum
annemle görüntülü konuşturacağım birde ciddiliğim belli değil mi instada herkese paylaştım
o teyzelerine felan kapattı
bu arada tıp felan okuyorum kızlar tip olarak beğeniyor kız beni kaybetmekten korkuyor ondan böyle ypaıyor sanırım millete kaptırmayım bana ait olduğu belli olsun fean diyor sanırım
daha yüz yüze görmemişiz vs 4. ayda ben herkese açık paylaştım benimkide tam aptallık
Fazla yüz veriyorsun tepene çıkar benden söylemesi ait olma şeyleride boş yarın öbür gün ne belli yine onun olcağın
şimdi kız a evet fazla değer veriyorum ilgiliyim
kız öğretmenlik okuyor ben tıp okuyorm
185 boylarında yapılı felanım kas yapıyrodum 3-4 senedirde kaslı sayılırım kız kaybetmekten korkuyor
bir kız yazmıştı kudurmuştu ondan böyle ypaıyor benim olduğunu görsünler uzak dursunlar vs diye
çok acele ediyoruz
bir anda gelişti her şey görmedim etmedim kızı yüz yüze ama aileme teyzelerim kuzenlerim akrabalar arkadaşlar herkes biliyor
baskın ol diyor yönetilmeyi seviyor
Tıp okuyosun hemde boyun uzun tabi bırakmak istemez bulmuş çocuğu yapışır herkese göstermeye çalışır hava atarak
evet öyle yapmaya çalışıyor aklınca
kızlr teklif ediyor lisede felan teklif edenler oldu bakıyorlardı yakışıklı bulduklarını söylediler
birde 3-4 senedir fitness yapıyorum kaslıyım yapılıyım 185 felanım
kızlar beğeniyor
arakdaşları felan çok beğendi fiziğimi tipimi vs
annesi teyzesi felan çevresindekiler hepsi beğendi kaybetmek bırakma bunu vs dedi birde kıza çok ilgiliyim hayatında bir daha böyle biri karşısına çıkmayacağını biliyorum diyor
kaybetmek istemiyor
ben kızı daha doğru düzgün görmedim etmedim 4. ayda onu paylaştım mesela o teyzelerine kapattı ilerde biterse vs teyzelerime laf olmasın kafasında olarak
ama ben herkese açık paylaştm çok ilişki deneyimim yok
1 tane sevgilim oldu daha önce
çocukca işler yapıyorum bilmiyorum hayrılısı olsun diyim ne diyim
kız beni anlatırken millete gururlanıyormuş
arkadaşları felan egosunu okşuyor
kanka bunu bana ayarla felan diye şaka yapmışlar kıza
yani kız açıkcası benimle olduğu için ego da yapıyor biraz
bilmiyorum kız iyi biri daha önce ilişkisi olmuş 1 sene uzaktan sevmiş 165 felanmış çocuk sadıkmış kız vs ya kızı seviyorum güzel seviyor gzüel sahipleniyor bunlar beni etkiledi uzaktan olmasına rağmen çocuk güveni kırılmasın diye arkadşalarıyla bir yerlere gitmemiş vs
Ergen tarzı kız yani Allah kurtarsın kardeş
yok kendi bilir tanırım zamanla olmayacaksa biter ilişki bakalım her şeyin hayırlısı ya
Sen haklisin o yaaa erkek arkadaşım var havasında ki daha yüz yüze bi konuşma yok saçma yaptığı
ondan çekinen biri instada paylaşmaz herkese açık o teyzelerini felan kapattı ama ben herkese açık paylaştım
ve anneme anlattım instaya adını yazdım
buluşunca hikaye atalım onuda öne çıkart dedi
Kral yanlış anlama senin sosyal medyana bile karışması sıkıntı yani anladın mı bilmem ama çok taviz verme
reis şöyle kaybetmekten çok korkuyor benim gibisi bir daha karşısına çıkmayacağını düşünüyor
185 boylarındayım yapılıyım tıp okuyorum kızlar tip olarak beğeniyor arkadaşları felan baya beğendi annesi teyzesi vs
herneyse her şey tip vs değil işimde gücümde biriyim karakterimde iyi şükür aile terbiyesi almış biriyim kız mülayim tipim olduğunu vs söylüyor
ve annesi teyzesi kime gösterdiyse kıza hepsi kaçırma bunu vs demiş
kız öğretmenlik okuyor
ünivler açılınca 3-4 saat uzaklığımda okuyacak
benimkide aptallık orada burada paylaştım 4. ayda daha görmedim yüz yüze etmediğim kişiyi saçmalık benimkiside
Evet kral istersen ceo ol tıp oku farketmez ben de aynı durumdaydım kız terketti şimdi buluşmak için yalvarıyorum anası dayisi sülalesi bana hayrandı kapılma diyim
birde kız şey diyor birilerine benden bahsedince sevgilisi felan diye gururlanıyormuş iyi oluyormuş
arkadaşları vs egosunu tatmin ediyor sanırım
Ağa kız arkadaşın azıcık olgun değil sanırım yanlış anlama benimki de öyle benzettim olayları çocuk gibi biraz iki pehpehlemeye gaza geliyor
yaşlarımız 21
kapılmıyorum o kadar
daha doğru düzgün zaman geçmeden paylaştım felan saçmalık benimkide
kız evet çocukca
ya ben en iyisi diyim laf ederse de etsin sözümü dinlemek zorunda
paylaşmayız foto fean belli bir süre geçene kadar düzgünce birbirimizi tanıyana kadar
tanımadan etmeden 4. ayda paylaştım belki 1 ay sonra ilişkim bitecekti
millete laf söz olacak
yani saçmalık yaptım
Aynen hocam okulun var güzel meslek bide yani boş beleş adam değilsin seviyor insan kız çocukça olsa bile ayrılınca üzülmektense ağırdan almak daha iyi
kızı seviyorum kız iyi biri tanıdığım kadarıyla ve aile yapısı vs olsun
önceki ilişkisi 1 senelik uzaktan olmuş 2 kere buluşmuşlar sadece ama kız sadıkmış vs arkadaşları gel gidelim demiş gitmeyim güveni kırılır demiş felan
İstemiyorsan atma onun kölesi değilsin
hocam kölelik bir durum değil
ondan çekinen biri instada paylaşmaz herkese açık o teyzelerini felan kapattı ama ben herkese açık paylaştım
ve anneme anlattım instaya adını yazdım
buluşunca hikaye atalım onuda öne çıkart dedi