Buluşma sonrası eve davet etmesinin altındaki niyet bellidir. Hadi orayı geçtim.. O kadar hasta ruhlu insanlar var ki cinayet belgesellerini izledikçe kanım donuyor. böbreklerimi yolda bulmadım ilk defa gördüğüm adamın peşinden gidecek kadar aptal değilim.
Yorumlara baktım da bizim millet kadar seksten nefret eden, cinselliği kötü bir şey zanneden başka bir millet var mıdır bilmiyorum.
Celal Şengör "Türkiye'nin cehalet seviyesi Afganistan ayarındadır" gibi bir laf etmişti, bu başlığın altında ki yorumlara bakınca adamın ne kadar haklı olduğunu çok daha iyi anladım...
İlk kez buluştunuz, biribirinizi arzuladınız ve eve gidip seviştiniz. Bu kadar güzel bir şeyi, belki hayatın insanlara sunduğu en güzel şeyi, bu kadar kötü bir şey olarak gören başka bir halk daha yoktur sanırım, en azından modern dünyada...
Seks güzel bir şeydir arkadaşlar, ilk kez tanıştığın biriyle de gayet yapılabilir, tanışılan kişi psikopat falan değilse, çok da heyecanlı olur. Tabi ki korunmak şartıyla.
Bizim millet yaşamayı bilmiyor cidden, hayata bir kere geliyoruz, nedir bu ahlaklı rolü yapmak :)))
Ahlaklı görünmek istiyorsanız seks düşmanı olmak yerine yapılan yanlışlara ses çıkarın...
Yazmayı unutmuşum, hayır kendiniz yapmazsınız onu anlarımda, öyle bir yorumlar var ki, ilk kez buluşulan biriyle seks yapmak iğrenç bir şey, bunu yapan insalar da iğrenç insanlarmış gibi...
@marslijokeer Önüne gelenle demedim zaten, çekici bulduğun kişiyle dedim. Birbirini çekici bulursun, ortada piskopatlık ya da hastalık gibi bir sorun yoksa birlikte olursun, bunun dışında ne adabı olacak ki?
Bunun sonu gelmez ama abi nefisin siniri yok daha cok isteyeceksin ve yine onune cekici buldugun biri cikacak yine aynisini yapacaksin sonra da hayat dolu pismanlik ama sonuc kotu olunca insanlar hemen kaderi sucluyor hic kendisinin ne kadar basit oldugunu dusunup suclamiyor
@marslijokeer Çekici bulduğun insanlarda hastalık yoksa ve başına bela olmayacaksa, hayatında da ciddi biri ilişkin yoksa istediğinle birlikte olabilirsin. Bundan neden pişmanlık duyacaksın ki? Karşı tarafı kandırmadan, incitmeden canının istediğini yapmak basitlik değildir.
ne zaman, nasıl birine, evindeki diğer kişilere de bağlı değişir, ondan önceki iletişim ve buluşma esnasındaki durum da etki eder, ve eve çağırma amacı da, mevcut bakış açımı koruyor olursam ve cinsel bi şey için çağırıyorsa oldukça yüksek bi ihtimalle (bi nevi imkansız diyip büyük konuşmamak) beklediğini bulamayacağını diyebilirim, ama gene de çağırıyorsa ve güven sorunum yoksa başka şeyler için de gidebilirim, sevgili olma ihtimalim %10 un üstünde olan biri ise yüksek ihtimal bi çok şeyi kabul ederim (ileri yakınlaşmaları kastetmiyorum ama uğraştıran şeyler bile olabilir)(beraber zaman geçirmek isteyeceğimi düşünüyorum ve tanımak isteyeceğimi, sırf evini görüp incelemek için bile gidebilirim =) ) (seçici olduğum için %10 ihtimal benim için büyük bir şey, o ihtimale zarar gelmemesini sağlamaya çalışırım bi nevi)(ama ilişkiye girmek tarzı büyük tavizler vermeden)
Aklımda canlanan onlarca korku senaryosu gözlerimin önünden bir film şeridi gibi geçer :)) Bir seri katil olabilir mi? Parçalanmış filminde ki saplantılı ruh hastası Kevin Wendell Crumb mı acaba? Organ mafyası? Hayır bunları göze alamam :)
Yaa malum yaşadığımız dönem canilerle iç içe yaşadığımız bir dönem... Daha ilk buluşmada ben o evden bir daha çıkabileceğimi biliyor muyum? Açık açık güvenmediğim birinin evine gitmek istemediğimi ve ona güvenmem için erken olduğunu belirtir, anlayış beklerim. İlla da ev diyorsa zaten doğru biri değildir.
Hoşlandıysan ve ilişki istiyorsan neden kabul etmeyeceksin ki? Yanlış anlama yazdığın yorum çok tezat geldi bana o yüzden sordum. Yani ilk buluşmada cinsel ilişki yaşanırsa uzun süreli ilişkiye dönmez diye falan mı düşünüyorsun? Ya da öyle mi zannediyorsun?
Peki herhangi bir hissin olmadan bir ilişki nasıl isteyeceksin ki o kişiyle? "Yani bu kişi tam bana göre bununla ilişki yaşamalıyım " falan diye mi düşünüp uzun süreli ilişki istersin?
Anladın mı sen beni? Hoşlanmaktan bahsetmiyorum sevmekten bahsediyorum. Cinsellik için tabiki hoşlanmam gerekiyor. Ama adamla oturur konuşurum, baktım kafa yapılarımız uyuyor. Hoşlanıyorum da. Neden o gün cinsel bir birliktelik yaşayıp soğuyayım? Ama adamdan hoşlanmışımdır ama bi ilişki düşünmüyorumdur öyle bi teklifte bulunduğunda kabul ederim.
Sanırım anlatmaya çalıştığın, şey hoşlansan bile ilk gün cinsellik yaşadığın zaman o kişiden soğuduğun.
İlk kez böyle bir şey duydum, sana has bir özellik sanırım.
Bende de bazen oluyor o ama eğer karşımda ki insanı sadece o gece birlikte olunacak biri olarak görürsem öyle oluyor, eğer hoşlanıyorsam ilk saniye sevişsek bile soğumam.
Nasıl biri olduğuna bağlı, illa niyeti yataga atmak diye bir şey yok. Ama farkli bir sey sezersem ya da icimden gitmek gelmezse; yüksek ihtimalle gitmem. İlk gunden yavsanması hoşuma gitmez sanırım. Bir de maalesef erkekler öyle bir kafa yapısında ki, ne kadar iyi de gözükse lafini yapabilecek durumda cogu. "Oh ilk gunden eve de attim, gerisi gelir bunun" zihniyeti de var. O yüzden gitmemek daha ağır basar.
bende bunu anlamıyorum belliki ilgin alakan var ki adamla buluşmuşsun bir elektrik var zaten 3. Buluşmada sevişeceksin niye vermem ayakları yapıyorsnz haa birincide ha üçüncüde beşincide ne fark ederki
Vaktim varsa, müsaitsem, o ilk buluşma iyi geçtiyse muhtemelen giderim ayak yapmaya gerek yok. Gidenlere nedense tuhaf bakıyorsunuz suç işliyorlarmış gibi. Herkes sütten çıkmış ak kaşık. Ben değilim.