Sevgilim ile telefonda konuşuyorum diye, diğer sevgilim bana çok kızdı.kınıyorum seniİsmail çağa ayak uyduramamış şiddetle kınıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sevgilim ile konuşurken diğer sevgilim yakaladı bana kızması normal mi?
Böyle tertemiz adamlara böyle kadınlar denk geliyor ya en çok ona yanıyorum.. "Sevgilimle konuşurken kocam bana dünyanın lafını etti'' Nw yapmasını bekliyordun, adamı boynuzluyorsun, sustun mu? Ben izlemiştim bu programı.. İsmail karısının TC kimlik numarasıyla ilgili her şeyi bilen bir adamdı, bu adam Esra Erol'a gitmekle doğru olanı yaptı, kaçın gidin, sırra kadem basın.. Boşanmayın ama aşığınızla keyif yapın, tabiki bu adam boşanmak için karısını bulacak.. Şöyle bir adamı babası yaşındaki kişiyle aldattı, yazıklar olsun.. 20 yıllık evliliğini babası yaşındaki evli, çocuklu, torun torba sahibi babası yaşındaki aşığı için bitirdi. Yazık etti kendine
Niye kızdıki halbuki gayet normal yani. Bu programlardan nefret ediyorum İnsanların gözüne gözüne ahlaksızlığı sokuyorlar dizide içki kadehini fluluyorlar. Bu ne saçmalık bu ne aymazlık
Adamına göre muamele yapmak lazım ben aynı anda birden fazla kişiyi idare ettiğini sonradan öğrendiğim bir kız ile sevgili olduğum dönemde arkadaşım ile çay içmeye bir yere gitmiştik arka masada neredeyse o kız arkadaşım ve kuzeni varmış selam verdi gitti sonra telefonda tabi öğrendim kuzeni olduğunu ama ne yapalım yani olmasın mı kızın bir kuzeni çok ayıp :))
Hep beraber İsmail'i ayıplayalım bence. Zaten yeterince aptallık etmemiş gibi bir de televizyona çıkmış. Sen o kadını hak etmiyorsun dostum, o çok daha iyilerine layık😏