Sevgilim kızacağım şeyleri yapıp kızdığımda kasten yapmamış gibi sinirleniyor?

Arkadaşlar sevgilim bugün gün boyu dışarda olduğum için ve ona her zamankinden daha geç cevap verdiğim için biraz tepkiliydi ama ben de ona tepkili olduğumdan dolayı çok fazla yazmadım sonrasında uzun bir süre çevrimiçi olup ben çıktığımda o da çıkmaya başladı. En son son görülmesini kapattı bunun için tepki verdiğimde de kendisi kapatmamış gibi yapmadığım şeyler için beni suçlama diyip son görülmesini açtı ama kabullenmiyor yaptığını. Beni denediğini tepki verip vermeyeceğimi ölçtüğünü düşünüyorum sizce amacı neydi? Belki bu konuyu mu böyle takip büyüttün diyeceksiniz ama ilişkimde beni huzursuz eden şeyler var sevgilim duygularını bastıran söylerse terkedileceğinden korkan bir insan. Ben ise özgürce duygularını ifade etmesini isteyen. O bastırdıkça böyle saçma yollara başvurup tepkimi ölçmeye ve tepkisini bu şekilde koymaya çalıştığını düşünüyorum. Tabi emin olamıyorum ve sizin de fikirlerinizi merak ediyorum

Sevgilim kızacağım şeyleri yapıp kızdığımda kasten yapmamış gibi sinirleniyor?
Cevapla