KayınAnneme Beğenemediysen Kalk Kendin Yap Dedim Çok Mu Terbiyesizim?

Kadın ne yapsam bi laf ediyor. En son patladım orta şekerli bir kahve istedi yaptım. Köpüğü bile yok bunun şekerini bile tutturamamışsın dedi. Neyse kimin kızından ne bekliyoruz diyince bende patlayıp begenemiysen kalk kendin yap dedim. Eşim bana bi bakış attı. Sonra baş başa iken kavga ettik bu konuda. Kim haklı sizce? :(
KayınAnneme Beğenemediysen Kalk Kendin Yap Dedim Çok Mu Terbiyesizim?
Cevapla