Selamlar..
Ben bir kıza açıldım corona olduğundan malum whatsapp üzerinden konuştum ama kişiyi 4 senedir tanıyorum 1 yıldır samimiydik reddetti aradan 1 ay geçti bana yazdı bende soğuk cevaplar verdim bu baya saçmaladı aa bak küçükken ne kadar çirkinmişim falan filan
neyse biz konuştuk bitti falan derken 1 ay sonra birdaha yazdı merhaba falan bana kasma bu kadar falan dedi ben de mal gibi saçmaladım :/ ama baya saçmaladım daha sonrada direk söyle de yazmayayım dedi en son da sadece bir okey el işareti attı bu kadar benim ne yapmam lazım?
Ben bir kıza açıldım corona olduğundan malum whatsapp üzerinden konuştum ama kişiyi 4 senedir tanıyorum 1 yıldır samimiydik reddetti aradan 1 ay geçti bana yazdı bende soğuk cevaplar verdim bu baya saçmaladı aa bak küçükken ne kadar çirkinmişim falan filan
neyse biz konuştuk bitti falan derken 1 ay sonra birdaha yazdı merhaba falan bana kasma bu kadar falan dedi ben de mal gibi saçmaladım :/ ama baya saçmaladım daha sonrada direk söyle de yazmayayım dedi en son da sadece bir okey el işareti attı bu kadar benim ne yapmam lazım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer