KIZA ÇIKMA TEKLİFİ ETTİM REDDETTİ ŞİMDİ YAZIYOR NE YAPMAM LAZIM?

Selamlar..
Ben bir kıza açıldım corona olduğundan malum whatsapp üzerinden konuştum ama kişiyi 4 senedir tanıyorum 1 yıldır samimiydik reddetti aradan 1 ay geçti bana yazdı bende soğuk cevaplar verdim bu baya saçmaladı aa bak küçükken ne kadar çirkinmişim falan filan
neyse biz konuştuk bitti falan derken 1 ay sonra birdaha yazdı merhaba falan bana kasma bu kadar falan dedi ben de mal gibi saçmaladım :/ ama baya saçmaladım daha sonrada direk söyle de yazmayayım dedi en son da sadece bir okey el işareti attı bu kadar benim ne yapmam lazım?
KIZA ÇIKMA TEKLİFİ ETTİM REDDETTİ ŞİMDİ YAZIYOR NE YAPMAM LAZIM?
Cevapla