Sevgilime olan sevgimi kaybettim onu kullanıyorum ama üzülür diye ayrılmıyorum?

Arkadaşlar sevgilime olan sevgimi kaybettim arada buluşuyoruz genel olarak sanal bir ilişkimiz var ilk başlarda seviyordum ama artık aşk hissetmiyorum kız arkadaşım sevgili olmadan önce asla sevgili yapmam diyordu ilk günlerde asla evlenmem diyordu şimdi her gün evlilik hayali yapıyor asla fotoğraf atmam diyordu şu an nude atıyor ben yakışıklı görüyorum kendimi o bana göre biraz daha çirkin ama ilk başlarda aşık olduğum için onu kendime aşık ettim ve çok kötü olaylar yaşadı beni bırakamıyor her şeyi yaptırıyorum en son ilk günlerde asla ama asla oral yapmam iğrenç diyordu biraz soğuk yapıyorum hemen kabul ediyor bende nedense ona olan sevgimi kaybettim şu an resmen onu kullanıyorum ama ayrılırsam resmen çöker benden önce kendine zarar veriyordu eğer ayrılırsak tekrar yaparım diyor kendimden soğutmaya çalışıyorum olmuyor ne yapacağım üzmeden nasıl ayrılırım veya sizce devam ediyim mi ilişkiye lütfen bir yol gösterin
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çoğu kişi yanlış anlamış kız çok fazla benimle bir şeyler yaşamak istiyor bende istiyorum ama hiç bir şekilde ilişkiye girmedim ayrıca ayrılmak istediğimi söyledim kız yıkıldı keşke soylemeseydim diyorum kendine zarar veriyor şuanda ayrıca ağır bir şekilde deprosyona girdi ama sürekli tekrar olalım lütfen falan diyor cidden çok saygı duyduğum birisinin böyle bana bağlanıp benimle olmak için dil dökmesi beni çok üzdü keşke direkt ayrilsaydim hiç uzatmasaydim diyorum
Sevgilime olan sevgimi kaybettim onu kullanıyorum ama üzülür diye ayrılmıyorum?
Cevapla