Flört Müyüz, Kanka Mıyız, En Yakın Arkadaşı Mıyım nerden anlarım?

8 aylık bir kız arkadaşım var, her şeyden önce birbirimizle baya yakınız, beni diğer kızlardan vs çok kıskanıyor, kıskandığı için bazen trip vs atıyor , ama bana zamanında en yakın arkadaşımsın demişti bunu diyeli bi 5 ay oldu, şu an nasılız, neyiz bunu anlamakta güçlük çekiyorum. 3 gün önce buluştuk ve sürekli bana dokundu, konu açmaya çalıştı, hatta geldi bana sarıldı da göz teması da kurmaya çalıştı, yani kısacası sevgili olmak için ne yapmalıyım, sizce hala en yakın arkadaşı/kankası mıyım?
Flört Müyüz, Kanka Mıyız, En Yakın Arkadaşı Mıyım nerden anlarım?
Cevapla