En yakın arkadaşınızı nasıl tanımlarsınız?

Az önce bir soru gördüm de herkes en yakın arkadaşını gömmüş. Bana gerçekten yakın olan 2 kişi var. Gecenin bir vakti kapımı çalabilen, sabahın köründe evlerine gidebildiğim, mezara bile birlikte gittiğim, gezmenin dışında sorgulamadan işini yaptığım, hiç çekinmeden cebindeki parayı çıkarıp verebilen, amcalarıyla bile içli dışlı olduğum 2 kişi. Ben, hemen hemen onların tüm ailesiyle iyiyim. Tabi bunlar tek taraflı değil. Çok da tartışırız o ayrı ama hep iyi ayrılırız. Bu yıl ayrılıyorum ikisinden de üçümüze de koyuyor bu. Ne sayabilirim ki onlar için 14 yılımı vermişim. Bunu neden sorduğuma gelince bir insan en yakın arkadaşını bu kadar gömer mi? Şaşırdım. Nasıl yakın arkadaş o?
En yakın arkadaşınızı nasıl tanımlarsınız?
Cevapla