Gençler tespitim var toplanın. Boyum 175-176 :) çevremdeki 10 erkekten yaklaşık 5 inden uzun 2 si ile aynı boyda 3 ünden de kısayim. Yani ortalama bir erkek boyunda olduğumu düşünüyorum. İlişki konusunda ise şunu fark ettim. 1.70 bir kadın beni asla boy konusunda üzmüyor. Ya boyun iyi ortalama falan diyor. 1.60 kadinlarsa bana kısa diyor beğenmiyor. Bu nden böyle ki? Mesela en son konuştuğum kız 1.58 beni kısa buluyormus. 1.62 bir kız 1.80 den aşağısı olmaz deyip duruyordu. Ama 1.70 sevgilim oldu boy olay olmadı, hatta sen ortalamasın deyip beni uzmemeye çalıştı. Bu neden böyle? Yani çok garip değil mi? Kısa kadınlarin normal bulması gerekirken 1.70 civarı kadınlar çok daha anlayışlı. Ben böyle tespit ettim yani haksız mıyım?
Haklısın öyle bir durum var
Hayır bence öyle bir durum yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Aynen gtten bacaklar 180den fazla erkek istiyor ben 172yim sevgilim 170di sonra bize uzun boylu erkek kalmıyor böyle pigment kezolardan
Bilemiyorum :) sizde bizi sevmiyonuz herhal. Ne oalcak bu kısa erkeklerin hâli :(
Sevgilim 170di benden kısaydı seviyorsam boyunu dert etmem içi önemli
1.70 kızlar 1.70 erkeklerin yanında zürafa gibi duruyor en az 1.90 erkekle normal olur
1.80 lerde kısa kız seviyor demek ki bende 1.60 ım ama takılmam öyle boya seviyorsan rakamlar önemli değil
Olabilir , 1.80 lerin kısa sevmesi dengeleri bozuyor biz kısa sevemiyoz dhdjsjsj neyse benim için önemli değil 1.70 de olur
Mdjdjf dayım 1.93 mesela eşi benden de kısa kalp bu kimi seveceği belli olmuyor
Bence 193 ü bilerek seçmiş , kallp ile alakası yok bunlar bilinçli tercihler :) eşi 173 olsaydı olmazdı mesela
Var bence mesela sevgilin var ondan kat kat güzel kızlar var ama çekici gelmiyor öyle düşün
Öyle ama bilmiyorum. Millet boya çok takılıyor vallaha. Kadınlar manyak bence. Biz de meme , kalça seviyoruz da sizin ki gibi saplantı olmamış 😂
Ahaha oda var ama 1.70 kızlarda kısa kızlara laf ediyor işte bizim suçumuz ne kdjdjf
170 kızlar kadar naif , iyi kalpli kızlar görmedim , size de laf etmiyorlar, beni boy kompleksine sikmuyorlar en azından, ama 1.58 şirret bir sevgilim oldu, devamlı boy da boy , Allah'ım ya.
Bence kısa kadinlar manyak
Ben 163üm ben 185ten aşağısıyla olamam
184 olsa bile mi?
Bak işte bundan bahsediyorum :)
Evet 1.84ü de kabul etmem
😳😢