170 kızlar beni kısa bumazken 1.60 kızlar neden beğenmiyor?

Gençler tespitim var toplanın. Boyum 175-176 :) çevremdeki 10 erkekten yaklaşık 5 inden uzun 2 si ile aynı boyda 3 ünden de kısayim. Yani ortalama bir erkek boyunda olduğumu düşünüyorum. İlişki konusunda ise şunu fark ettim. 1.70 bir kadın beni asla boy konusunda üzmüyor. Ya boyun iyi ortalama falan diyor. 1.60 kadinlarsa bana kısa diyor beğenmiyor. Bu nden böyle ki? Mesela en son konuştuğum kız 1.58 beni kısa buluyormus. 1.62 bir kız 1.80 den aşağısı olmaz deyip duruyordu. Ama 1.70 sevgilim oldu boy olay olmadı, hatta sen ortalamasın deyip beni uzmemeye çalıştı. Bu neden böyle? Yani çok garip değil mi? Kısa kadınlarin normal bulması gerekirken 1.70 civarı kadınlar çok daha anlayışlı. Ben böyle tespit ettim yani haksız mıyım?
Haklısın öyle bir durum var
Hayır bence öyle bir durum yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
170 kızlar beni kısa bumazken 1.60 kızlar neden beğenmiyor?
Cevapla