Bazı ilişkilerde karşısındaki insanı sürekli başka insanlarla , veya başka nesnelerle karşılaştıranlar oluyor. Hakkın da iyi ya da kötü şeyleri belirtmek için bu durum yapılıyor genel de. Peki siz bu zamana kadar sevgilinizi her hangi birisiyle , ya da her hangi bir nesneyle karşılaştırdınız mı. ? Karşılaştırdığınız da ne gibi tepkiler aldınız. ?
Sevgilinizi bir araba markasına benzetecek olsaydınız eğer, bu hangi araba markası olurdu?
Bu soru biraz gold digger avi ayarında gibi... Peki o zaman. Şu ara sevgilim yok ama eğer olursa, erkeksi ve yolda bırakmayan, dayanıklı ve koruyucu bi’ Military Green Hummer olabilir;
veya klasik, centilmen ve yakışıklı bi’ Ford Mustang Boss 429 erkeği de alabilirim;