Selam, evet çekinirim çünkü; -eski sevgilileriyle beni mutlaka karşılaştıracaktır. Yaptığım hareketleri, konuşmamı, ilişkideki tavırlarımı, ona yaklaşımımı mutlaka benden öncekilerle karşılaştıracak, bu yüzden tartışmalar dahi çıkaracaktır. Tabii bu durumda kimin olsa kalbi kırılır, soğuma olur. -eski sevgilileri olay çıkarabilir. Bazı insanlar birine takılıp onu bağımlılık haline getirebilir, takıntı yapabilir. O kişiyi elde etmeden de bırakmaz. Bu tür insanlar ilişkimizi mahveder. Hatta ilişki içindeki kişilere de ciddi zararlar verebilir. Bu sebeplerden ötürü geçmişinde çok sevgilisi olmuş insanları sevgili konumunda hayatımda istemem. Aksiyona gerek yok. Sevgiyle kalın 🌸
Bak seninle bu soruyu şöyle soralım mı? Geçmiş zamanlarda çok kişi ile kısa zamanlı sevgili olmuş birisi mi daha zordur sizin için yoksa bir kişi ile 3-4 yıllık uzun ilişkisi olmuş biri mi? Ben bunu daha çok merak ediyorum, yani çok kişi az zaman mı, az kişi çok zaman mı daha tercih sebebi? Mesela sen 18 yaşındasın. 23'e kadar bir kişi ile çıkıp sonra ayrılman mı daha sıkıntılı, 23'e kadar onlarca insan ile kısa kısa konuşup ileri gitmemiş olmak mı daha sıkıntı? :) Bunu da bir sormak lazım, cevapları merak ediyorum. Ama ben bu alanda hala fenomen olamadığım için az yorum gelir, sen sor bu soruyu da :) Sana zahmet...
Erkekler yapınca No Problem Kadınlar Yapınca Problem bu nasıl Eşitlik. Kadınlarda bence Suç Erkeklere yüz verirseniz fazlasıyla böyle Show yaparlar No derler. Çok ilişkisi olmuş biriyle olurum önemli olan Kişinin Taşıdığı değerler. Çoğu kişide olmayan
Aldatma olayı yoksa , geçmişi beni pek ilgilendirmez kimsenin geçmişiyle yaşamıyorum o saatten sonra ben onunla geleçeğe yürüyorum zaten , geçmiş çöptür arkadaşlar takılmayın 🙂
3'ten fazla ilişkisi olmuş birisiyle sevgili olmaktan aşırı derecede çekinirim. Çünkü en büyük korkum, hiç sevgilim olmadı diye küçümsenmek ve kızın yanında kendimi ezik hissetmek.
Evet. Ben bu yaşıma kadar bir kişi ile konuştum sadece onunla da flört ettik sadece hiç sevgilim olmadı ben teklif almıyor muydum? Alıyordum. Ben dikkat ettiysem buna o da dikkat etmeli. Önüne gelen ile çıkan tipler ile sevgili olacağımı sanmıyorum