20 yaşındaki erkek arkadaşım ailesine karşı çok pısırık? #ilişki #iliski #erkek?

Merhabalar, artık gerçekten ne düşünüceğimi bilmediğim için buraya yazmaya karar verdim. Erkek arkadaşımla 3 senedir beraberiz kendisini çok çok seviyorum. Genel kitleye nazaran biraz eşitlikçi olduğum için hiçbir zaman erkek öyke yapmalı böyle yapmalı gibi kalıplar kullanmadım ama bazı durumlar artık fazlasıyla canımı sıkıyo. 3 senedir beraberiz ve karantina olmadan önce okul çıkışları beraber otururduk ve ailesi saat 7den sonra evde olmasına kızdığı için en geç 7de eve dönerdim. Hava ne kadar kararırsa kararsın ya da saat kaç olursa olsun her zaman eve tek dönmek zorunda kalıyorum çünkğ ailesije kız arkadaşımı eve bırakmam lazım diyemiyordu. Sürekli daha çok oturalım diyordu ve ben ama o saatte eve tek gitmekten korkuyorum diyemediğim için oturup yine tek başıma dönmek zorunda kalıyodum. En basitinden en ciddi şeylerden biri sağlık. Gözümü kedi tırmalamıştı ve annem nişantaşında çalıştığı için sevgilimden beni hastaneye götürmesini istedim. Biraz tökezleyerek kabul etti ve anne babasına sevgilimi doktora götürmem lazım bile diyememiş yürüyüşe çıkıcam demiş. Çok sancılı regl olduğumda bir kere ağrı kesici bulamadım bana ilaç getirmek için biir sürü bahane saymış da gelmiş. Asla ailesine bi şey söylemiyo kızarlar diyo ama hiç söylemedi bile kızıp kızmicağını bilmiyo yani çünkü hiç ağzını açamıyo. Arkadaşlarla plan yapıldığında erkek arkadaşım için o belki gelemeyebilit demek zorunda kalıyorum heerr defasında ve bir bahame uyduruyoruö çünkü 7den geç eve gidemez. Anneme bugüne kadar hiç böyle bahsetmedim çünkü anneö asla izin vermezdi. Bu kadar taciz tecavüzün yaşandığı bi dönemde o saatlerde eve tek başıma dönmem, o yokken bi sağlık problemim olsa başımda sahip çıkıcak birisi olmaması, annem akşam yemeğine getir dediğinde olmaz babası izin vermez diyemediğik için sürekli bahane bulup yemeğe gelmeyen biri gibi görünmesi, yani dostlar anlicağınız ben tolere etsem de ve yaşı artık 20yi geçmesine de hiçbir şey değişmiyo. Daha biirr sürü şey var da çok uzun. Ve bunlara rağmen 3 senedir herkesin imrendiği bir ilişki yaşıyoruz ama gecenin bi saati fenalaşsam oturup ilk yapıcağım şey ama sevgilim götüremez ki beni hastaneye babasına söyleyemez diye düşünmek olucaksa ben artık çok yorulmaya başlıyorum. 3 senedir anneai gibi ilgilendiğim çocuğun ailesi bana sahip çıkmadıkları gibi 3 senelik sevgilim de sürekli ailesi yüzünden sahip çıkmıyo. Napıcam nasıl düşünücem şaşırdım. Umarım aranızda bana yardımı dokunacak fikirler bulurum. Derdimi dinlediğiniz için teşekkür ederim
#ilişki #iliski #erkek #sevgili #yardım
20 yaşındaki erkek arkadaşım ailesine karşı çok pısırık? #ilişki #iliski #erkek?
Cevapla