Geçen hafta terk edildim akşam üzeri evime gelip ağladı affet beni diye şu an uyuyor
Barışmak istemiyorum hata mı
Barışmak istemiyorum hata mı
kızlar kızgınlıkla böyle şeyler yapabilir.. biz erkeklerse terk edersek hakikaten terk ederiz.. kendi erkek mantığınla düşünme yani.. biraz kulağı çekilerek ikinci şans verilebilir diye düşünüyorum.
Haklısın çok ağladı affet falan ders verip affedebilirim
aynen.. fazla da hırpalamadan ama yine biraz biraz çimdikleyerek diyeyim , affetbence.. yalnız ders verirken , konuşm tonunu veya üslubunu ve tavrını çok sert veya ters de yapma.. ortam gerilmeden çek kulağını.. yaparsın zaten.. hani atıyorum sürünsün diye, ben seni istemiyorum artık vs deme kıza.. o kadar ağlamış madem , zaten sürünmüştür o biraz :) ama yine de çek kulağını..
Teşekkürler
Cevap
2Cevap
Hatasız kul olmaz. Büyütülcek bir şey yok. Barışınız, dünya güzelleşsin.
Teşekkür ederim üstadım uyanınca daha önce aldığım yüzüğü vereyim bari
Rica ederim.. Siz de biraz fazla mesaj yazınız, tek derdiniz o olsun. İnsan ancak sevebildiğinden ilgi ister. Ve aşk asla ihmale gelmez...
Teşekkürler
Ben teşekkür ederim.
Sevinç ve mutluluklar dilerim.
Yine gelir yine kafası karışır. Bende çok terk edildim umursamadım. Hala gitmediler. Sende daima yenisini bul.
Ayrılacak cesareti yokmuş demek
Sanırım ailesi gelmeden aradı bu sana geliyor dikkat et kötü diye
Saçmalamışsın
Terk edilen ben saçmalayan nasıl ben _
Kadınlar ilgiyi seven ve senin aksine duygu değişimi fazla olan kişiler alttan almalıydın
Gerçi haklısın ilişkinin ilk senesi her hafta buluşur ya da görüntülü konuşurduk pandemi sonrası eskisi gibi ilgilenmedim bir kaç defa arayacağım demiştim. Ne bilim çok ciddi bitti artık istemiyorum deyince bilemedim
Pandemi psikolojimi bıraktı insanda oda naptığının farkında değil bence çünkü pişman olmuş
Evet uzatmayacağım uyandı şimdi konuşayım en iyisi
Bol şans 🙏
Kalbini dinle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?