Sevdiğim birisi vardı 3 ay önce, sevgili olmak üzereydik. O 29 yaşında, ben 19 yaşındayım. Bir şeyler yaşamıştık, ilkim olmuştu. Fakat arkadaş sandığım birisi tarafından aramız bozuldu. Arkadaş sandığım kişi beni darp ederken o öylece izledi. Yetmezmiş gibi olaydan 1 saat sonra rezalet şekilde benim dedikodumu yapmışlar ikisi. Bu da yetmedi, namusuma laf ettiler. Sevdiğim kişi halasına falan bizim bazı özel fotoğraflarımızı göstermiş, halası da geçmişte benim başıma gelen bir olayla vurdu beni, anneme laf attılar, sonrasında ise "giydiği gecelik belli, senin kızın ayartmış" gibi bir şey dedi anneme halası. Sevdiğim kişi beni her yerden engelledi, iletişim kurmak istediğim an suç bendeymiş gibi direkt engelliyor. Neyse ki halasıyla sonra aramız düzeldi, geçen ay buluştuk sohbet ettik, kafeler açılınca tekrar buluşacağız. Ama ben o sevdiğim dediğim kişiden intikam almak istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Lütfen "intikam alma, yoluna bak, unut gitsin" gibi şeyler yazmayın, rica ediyorum.
Lütfen "intikam alma, yoluna bak, unut gitsin" gibi şeyler yazmayın, rica ediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer