Bazı insanlar bu konuda çok katıdır , bırakın haklı olmayı , haksız oldukları zaman bile özür dilemeyecek kadar inatçıdırlar. Peki siz bu konuda ne yapıyorsunuz? Haklı olsanız bile sırf karşı tarafın gönlünü almak için , üzülmesini istemediğiniz için , değer verdiğinizi hissettirmek için , o kişiden özür diler miydiniz?
Haklı olsanız bile sevgilinizden sırf gönlünü almak için özür diler miydiniz?
Haklı olduğum hiçbir durumda özür dilemem. Tartışmayı bırakırım, hatasını anlasın diye uğraşmayı bırakmam ama. Sözle söylemem ama bir hissettiririm o anlar zaten😂 ..
Özür gerektiren bir yaklaşımım oldu ise, konu genelinde haklı olsam dahi onu kıracak veya kızdıracak bir duruma sebep olduysam olabilir sadece. Birinin gönlünü alabilmenin özürden geçtiğine inanmıyorum, telafi bu değil. Ayrıca haklı olsam da arada dargınlık, kırgınlık olmasın diye adım atabilirim ancak bunu haksız olduğum için değil verdiğim değer kaynaklı yaptığımı belli ederim.
Çok fazla kırıldığım bi konu olmadığı sürece tabi ki özür dilerim. Değer verdiğim bi insansa zaten bazen bazı şeylerden ödün vermek lazım diye düşünüyorum.