Haklı olsanız bile sevgilinizden sırf gönlünü almak için özür diler miydiniz?

Bazı insanlar bu konuda çok katıdır , bırakın haklı olmayı , haksız oldukları zaman bile özür dilemeyecek kadar inatçıdırlar. Peki siz bu konuda ne yapıyorsunuz? Haklı olsanız bile sırf karşı tarafın gönlünü almak için , üzülmesini istemediğiniz için , değer verdiğinizi hissettirmek için , o kişiden özür diler miydiniz?
Haklı olsanız bile sevgilinizden sırf gönlünü almak için özür diler miydiniz?
Haklı olsanız bile sevgilinizden sırf gönlünü almak için özür diler miydiniz?
Cevapla