Keşke minyon olsaydim ya, uzun olmak neden kötü görülüyor kadında?

166yım. Cidden artık çok rahatsız oluyorum. Şaka falan da yapmıyorum. 1.50-1.60 kadınların çok başka cekiciligi var. Yüzleri güzel olmasa bile o boy aralığı cidden etkiliyor erkekleri. Yüzleri güzelse zaten en ufak şansınız yok. Cidden küçük olduklarına bakmayin, erkekleri çekip çeviren de bunlar oluyor. O boylariyla da 1.90 adamları kapiyorlar.
Güncellemeler
+1 yıl
Uzun olmadığımı biliyorum , orta boyluyum yazmayın artık.
Keşke minyon olsaydim ya, uzun olmak neden kötü görülüyor kadında?
Cevapla