Erkekler neden flört döneminde “Romeo”, sevgililik evresine geçince “odun” oluyorlar?


Derdiniz ne sizin? 😃
Flört ederken Erkekler adeta birer beyaz atlı Prens 🤴 sevgililiğe geçince %90’ı, tabiri caize Öküz’e bağlıyorlar. Sebebi ne olabilir 🤔

Salut! Yeni bir Gün, yeni Umutlar ☀️
Erkekler neden flört döneminde “Romeo”, sevgililik evresine geçince “odun” oluyorlar?
Erkekler neden flört döneminde “Romeo”, sevgililik evresine geçince “odun” oluyorlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok SS için teşekkürler @SSelvi 🥳
Güncellemeler
+1 yıl
https://youtube.com/watch?v=AcpAeMhWqA0

Yakarım bu gezegeni 🎶
Erkekler neden flört döneminde “Romeo”, sevgililik evresine geçince “odun” oluyorlar?
Cevapla