Evet normali bu zaten koruma iç güdüsü var ama işte insan yine de tedirgin oluyor geneli demez bazısıda der mesela değişiyor yani birde sevgilisi olduğu kişiye de bağlı ipsiz sapsız biri ise hiç söyleyemez
Abiler kız kardeşini çok sever çünkü onlar onların ilk arkadaşı ilk sevdiği kız olur kıskanır tabiki o yüzden hatta üzülür
Abiler kız kardeşlerine çok değer verir ondan bence bende böyle şahsen ☺️ bence abiler hep karışsın ama az karışsın kötü birşey olmadan müdahale etmedi normal
Herkes kötü değilde seni helal şekilde isteyen biri olursa abin ona kızmaz ama seni üzmek kullanmak amaçlı biri ise tabiki abin kızar yanlış anlama sen yaparsın demiyorum ama bazıları yinede pislikleri yapmaya zorla çalışır
Dediğim gibi korkuyordur ya da utanıp çekiniyordur annene söylesin ama kinle görüştüğünü zaman cidden kötü kimin ne olduğu belli değil sende fazla üsteleme akıllı bir kız iise kardeşin kendini zaten korur her türlü
Cahil bir kız farkında bile değil daha önce erkek arkadaşları oldu haberim yok sandı hatta onların bir çoğu da ona cinsel temasa girdi ben bunu yakaladım ve kardeşim görmeden pişman ettim bir daha gelmedi hiç biri hatta kaçtı
O zaman onunla açıkça konuş kötü bir şey yapamayacağını sadece tanımak istediğini söyle eğer saf ise kullanmak isteyebilirler her türlü insanlar çok tehlikeli çünkü veya takip et kim olduğunu bul bizzat o kişi ile konuş
Babam yok ondan daha doğrusu babamız yok o yüzden erkeklerden onu sevmesini bekliyor gibi hatta onlar buna cinsel bile olsa o sevilmek için onların her dediğini yapacak bir kız koruyor kolluyorum habersiz kolluyorum o bilmiyor bile
Eve getirse tanıştırsa iyi mı kötü mu derim ona göre gider bence sn mantıklısı
Hayır aşk ilişkileri için söyledim onu. Cinsellikle bir alakası yok. Yani kızmaz ama kıskanır biraz o. Ses etmese de kafasına takar biliyorum onu. Ama yine söylememe nedenlerim bunlar değil. Yani ben öyle gidip "abi benim sevgilim var" diyebilecek, rahat tipte bir kız değilim olay bu.
Benim kardeşim de demiyor ama ben yakalıyorum bir şekilde bu ara sürekli sevgili farklı görünce bende dedim içimden bundan sonra biri olursa söyleyim eve getirsin bakayım niyetine vs diye😃
Haklısın. Peki sizde cinsel bir yakınlık oluyor mu öpüşme ve ilerisi oldu mu? Yanlış anlama bu konuda nasılsın ondan sordum
Sevgilim olmadı sayılır sadece 6 günlük neyse bir gün bizim sitede bir çocuk bana bişey sordu ki çocuğu tanıyorum da en yakın arkadaşımın abisi hani neyse biz onunla konuşurken birde baktım sitenin kapısından abim koşa koşa geldi çocuğun boğazına yapıştı neye uğradığımızı şaşırdık ya
Zaten ortada büyük bir saçmalık var. Abi sevgili yapınca oo maşallah maşallah, kız kardeşi sevgili yapınca hrrrr hrrrr. Sen düzgün bir abi isen sorun yok.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Geneli saklar bende olsam bende saklarım verecekleri tepkiden korkar insan biraz
Kötü bir tepki vermem cinsellik hariç ve öpüşme dokunma dışında arkadaş gibi konuşup anlaşması iyi olur
İleri giderse o zaman tepki veririm ki bu normal bence her abide
Evet normali bu zaten koruma iç güdüsü var ama işte insan yine de tedirgin oluyor geneli demez bazısıda der mesela değişiyor yani birde sevgilisi olduğu kişiye de bağlı ipsiz sapsız biri ise hiç söyleyemez
Abiler kız kardeşini çok sever çünkü onlar onların ilk arkadaşı ilk sevdiği kız olur kıskanır tabiki o yüzden hatta üzülür
Abiler kız kardeşlerine çok değer verir ondan bence bende böyle şahsen ☺️ bence abiler hep karışsın ama az karışsın kötü birşey olmadan müdahale etmedi normal
Tabiki temiz biri değilse o zaman abiler döver o çocuğu bile ☺️😃
Abim gibisin evde kalıcam onun yüzünden yakında ya kimseyi bana layık görmüyor tüm erkeklere kötü diyor 😄
Herkes kötü değilde seni helal şekilde isteyen biri olursa abin ona kızmaz ama seni üzmek kullanmak amaçlı biri ise tabiki abin kızar yanlış anlama sen yaparsın demiyorum ama bazıları yinede pislikleri yapmaya zorla çalışır
Abiler kıskanır ☺️
Görüşün. Önemli
Anlamadım nasıl önemli
Giriş yazıyoruz ya fikir almış oluyorum o yüzden önemli ☺️
Görüş yazdım ya cevso verirsen sohbet etmiş oluruz fikir almış oluruz
Dediğim gibi korkuyordur ya da utanıp çekiniyordur annene söylesin ama kinle görüştüğünü zaman cidden kötü kimin ne olduğu belli değil sende fazla üsteleme akıllı bir kız iise kardeşin kendini zaten korur her türlü
Cahil bir kız farkında bile değil daha önce erkek arkadaşları oldu haberim yok sandı hatta onların bir çoğu da ona cinsel temasa girdi ben bunu yakaladım ve kardeşim görmeden pişman ettim bir daha gelmedi hiç biri hatta kaçtı
O zaman onunla açıkça konuş kötü bir şey yapamayacağını sadece tanımak istediğini söyle eğer saf ise kullanmak isteyebilirler her türlü insanlar çok tehlikeli çünkü veya takip et kim olduğunu bul bizzat o kişi ile konuş
Babam yok ondan daha doğrusu babamız yok o yüzden erkeklerden onu sevmesini bekliyor gibi hatta onlar buna cinsel bile olsa o sevilmek için onların her dediğini yapacak bir kız koruyor kolluyorum habersiz kolluyorum o bilmiyor bile
Eve getirse tanıştırsa iyi mı kötü mu derim ona göre gider bence sn mantıklısı
Hani konuşacaktik
Ne konuşması öyle bir şey demedim ki fikirlerimi ne yapman gerekeceğini zaten söyledim sana o kadar
He tamam bal knk öptüm yanaklarini
abiler her şeye karışıp baba gibi davrandığından kız kardeşleri de saklar tabii ne yapsınlar
Çok karışmam eve çağırırım bakarım amacı niyeti ne test ederim 😃
Her şeyi bilmesine ne gerek var ki?
Korktuğu için saklar diyenler var sadece bununla sınırlandırılamaz. Bende saklıyorum çünkü çekiniyorum.
Herşeyi bilmek değilde erkegin amacı ne onu bilmek isterdim davet eder bakardım iyi biri mi kötü mu vs diye
Neden çekiniyorsun?
Neden çekiniyorum..
Yani buna ne cevap vereceğimi düşündüm fakat bulamadım doğrusu. 😅 Çekiniyorum işte. Özel şeyler bunlar.
Hım neden cekimdigini bilmiyorsun yani 😃 anladım
Abim yüzünden mi peki o kızar belkide sizi ayırır vs belkide ilişkinizi kısıtlar diye?
Özel derken öpüşme ve dokunma mi daha ilerisi birşey mi var ki çekindin
Hayır aşk ilişkileri için söyledim onu. Cinsellikle bir alakası yok. Yani kızmaz ama kıskanır biraz o. Ses etmese de kafasına takar biliyorum onu. Ama yine söylememe nedenlerim bunlar değil. Yani ben öyle gidip "abi benim sevgilim var" diyebilecek, rahat tipte bir kız değilim olay bu.
yine de*
Benim kardeşim de demiyor ama ben yakalıyorum bir şekilde bu ara sürekli sevgili farklı görünce bende dedim içimden bundan sonra biri olursa söyleyim eve getirsin bakayım niyetine vs diye😃
Haklısın. Peki sizde cinsel bir yakınlık oluyor mu öpüşme ve ilerisi oldu mu? Yanlış anlama bu konuda nasılsın ondan sordum
Sümme hâşâ.
Olur mu öyle şey, edep yahu.:D
Var mı yok mu kız korkma abin yok burda 😃
Hı var mı ☺️
Hı hadi ama susma
Engel niye attın istek attım diye 😳
Hahah sen miydin o?
Takip isteklerini kabul etmiyorum ben.😊
Evet bendim ne bileyim istek attım bi baktım engel yedim 😃
Kabul etme ama engelde atma kaldır bari konuşuyoruz ne güzel ☺️
Kaldıracak mısın?
Sana sordum durduk yere engel attın bari kaldır ama konuşma?
Kaldır dedim durduk yere ne bu ya
saklar, eğer ona zarar vereceğinizi düşünürse ve siz düşündürürseniz saklar
Yok zarar vermem aksine eve çağırıp bir bakmak isterim nasıl biri ciddi mı eğlenme amaçlı mi diyerek
Kızar diye
Kizmayan bir abi ise mantıklı düşünürüm ve niyet iyi ise kizmam ikisine de ama erkeğin niyetine bakarım kötü ise ayırırim
Özeli sonuçta söylemek zorunda değil
Anası varken niye abiye soylesin
Niye peki dövecek hâlim yok ciddi ise çocuğu için veririm yok eğlenmek ise döverim çocuğu 😃
Anası yok
Ya demekki ona bu güveni vermiyorsun yani söylemek zorunda değil ki...
Söylemek zorunda tabiki değil
Peki bu çocuk onu kullanmak istiyorsa o anlamaz ise biz anlarız neden kötü mu ettim
Benim gibi abisi olursa saklar sakat ederim
Diyorsun niyeti güzelde olsa yani e bu kız nasıl evlenecek
Benim uygun gördüğüm kişiyle
Kaçıncı yüzyıldan geldin
Geniş değilim
Geniş olmakla alakası yok kötü birşeyi bende yaptırmam ama temiz şekilde görüşüp sevdiği ile evlenmesi daha güzel
Tabiki saklar
Neden?
Ölmek istemiyordur da ondan soskskdkd
Ne ölmesi neden sevgili oldu diye ölsün aksine eğer niyeti erkeğin ve kızın güzel ise izn veririm baktım erkeğin niyeti kötü uzak dur derim
Benim sevgilim olsa abim ikimizi de keser çocuğa da yazık dayak yemesin ya
Benim kız kardeşin daha önce vardı yine öğrenmiştim baktım niyeti eğlenmek ona sahip olmaktı ayırdım ondan
Ne güzel iyi bir abiymişsin sen ama benimki nin senle alakası yok
Nasıl senin abin ki?
Ben eğer öpüşme vs herhangi bir temas olursa o zaman kızarım işte çok kötü abi olurum o zaman 😃
Ne öpüşmesi yazışsak bile kızar sen öpüşme diyorsun
Haklısın peki hiç olmadı mı sevgilin yakalamadi mi hiç sizi yazışma vs
Sevgilim olmadı sayılır sadece 6 günlük neyse bir gün bizim sitede bir çocuk bana bişey sordu ki çocuğu tanıyorum da en yakın arkadaşımın abisi hani neyse biz onunla konuşurken birde baktım sitenin kapısından abim koşa koşa geldi çocuğun boğazına yapıştı neye uğradığımızı şaşırdık ya
Oha o derece mi peki
Ben öyle görsem kim bu derim dinlerim baktım sorunlu o zaman sarılırım
Ama abin acele etmiş sanki kötü birşey yaptınız
Evet o derce dir. Çocuk la sadece herkezin içimde6 konuşuyorduk ki oda bana sadece bişey sormaya gelmişti
Ben kardeşimi sadece öpüşürken veya çocuğun altında görsem o derece olurum aniden ve baya sınırlı olurum
Yuh oha o halde de görme bir zahmet
Görmem zaten de yani o halde görsem dayanamam üzülürüm çocuğu da döverim iyice ve zaten öyle olsa nikahı bastırırim
😂 😂 😂 Yani
Öpüşürken gördüm daha önce çocuğu dövdüm ayrıldı haberi bile yok 😃
Ben zatne kimse ile öpülecek biri değilim ama öyle görürse zaten ikimizinde ruhuna elhatiha demekte fayda var duasız gitmeyelim dimi öbür tarafa
Tabiki dua oku sen 😃😃 abdestte almak lazım ben gördüm pişman ettim çocuğu tabi niyeti yatağa götürmekmis
Ah ah işte böyle şerefsiz oluyor çoğu
Tabi birde iyi yetiştim çünkü görmesem devamıni alırdı
Yuh
İpsiz olunca çocuk amacı o oluyor
Yani kardeşinin de bu kadarına izin vermemesi gerek
Vermiş tam hatadan döndü işte çocuğu o görmeden dövdüm çocuk mesaj atıp kaçtı gitti sonra iyiki gördüm yoksa geç kalırdım
Cahil kız ondan belkide meraklı bilemem hallettim zaten sorunu çözdüm çocuk kaçtı gitti
Hmmm
Niye engel attın 😳
Saklar
Neden?
Korktuğundan saklar.
Niye ne yapıcam varsa ki
Zaten ortada büyük bir saçmalık var. Abi sevgili yapınca oo maşallah maşallah, kız kardeşi sevgili yapınca hrrrr hrrrr. Sen düzgün bir abi isen sorun yok.
Ben napim olabilir sadece hani karşıdaki kişi acaba iyi mı kötü mu onu öğrenmek tanımak adına eve çağırırım
Olabilir. Onu yapabilirsin.
Tek bırakıp niyetini bir çözerim şahsen evde baş başa ne yapmaya çalışacak diye
Olur bir denerim niyeti önemli