Her kavgada tartışma da böyle
mesela gönlünü almak uzun sürüyor dedim beğenmiyorsan beğenemediysen başka birini bul dedi
mesela gönlünü almak uzun sürüyor dedim beğenmiyorsan beğenemediysen başka birini bul dedi
"Ben böyleyim" deyip kişiliğini ortaya koyduğunu sanar. “Ben böyleyim” diyerek kenara çekilen insanlar; kendi farkedemediği mutsuzluklarından kaçma bahanesiyle çevresindeki insanların mutsuzluğundan beslenir. Geçinmeye niyeti olmayan, işine geldiği gibi davranmaya alışmış, ödün vermeyi hep karşı taraftan bekleyen insanlardır.
KAÇIŞ ve ACİZLİK...“Ben böyleyim, bu da benim huyum işine gelirse” modunda takılmak bencillik ve saygısızlıktır. Kolay kaçış yolunu kendine bulmuş olan insandır. Devam cümlesi genelde, "beni değiştirmeye kalkma"dır.
ikimizde birbirimizi seviyoruz
dedim karakterini değiştri demiyorum
mesela gönlünü almak uzun sürüyor dedim uzun sürüyor diye
beğenmiyorsan başkasını bulabilirsin beğenemediysen dedi
5-6 aylık ilişki
Sen yazdıklarımı okuduğuna eminmisin veya anladığına kopyala yapıştır yorum yapmışsın. Tamam seviyorsunuz evlendiniz diyelim her en küçük bir olayda veya büyük bir olayda tek cümlesi “ben böyleyim” ha bir de der ki ben en başından beeri zamanında söyledim. Sevdiğin çok belli içini rahatlatacak bir yorum arıyorsun ama gerçeklere odaklan ileri görüşlü ol biraz.
haklısın çok seviyorum o da çok seviyor kaybetmekten korkuyor
yarın gelir özür diler bunu dediği için
dilemezse de söyleyim bir şey olduğunda ben de böyleyim diye ozaman
uzaktan bir ilişki 6 aylık daha yüz yüze görüşmedik ama her gün sesli ve görüntülü konuşyuoruz
Ya kusura bakma da kendini avutuyorsun şu an sevginden dolayı sağlıklı düşünemiyorsun. İnsan yedisinde neyse yetmişinde de o dur. Sonunuz “severek ayrıldık” olucak.
ya haklısın insan sevince gözü kör oluyor bazı şeyleri görmüyor
aslında gerçekten seven biri böyle demez
ben böyleyim beğenmiyorsan başkasını bul demez dememeli
ben hiç demiyorum geçen de dedi bunu kapattık telefonu geri geldi gönlümü felan almaya çalıştı özür diledi
Bak kendin diyorsun gerçekten seven böyle bir şey söylemez diye. Bir şeylerin farkındasın sende
off bilmiyorum geçen dedim böyle yaparak uzatarak vs kavgayı beni soğutuyorsun kendinden diye
sonra pişman oldu iyi davranmaya başladı
Bıg bıg tamam yeter. Kendi ilişkilerimi bu kadar düşünüp tartmıyorum. Hayırlısı olsun hakkınızda Allah’a emanet olun.
Cevap
2Cevap
bunu sürekli söylüyorsa güvendiği bir yedek vardır ya da senden ayrılmaktan korkmuyor. Güzel bir ayar vermen lazım.
ikimizde birbirimizi seviyoruz
dedim karakterini değiştri demiyorum
mesela gönlünü almak uzun sürüyor dedim uzun sürüyor diye
beğenmiyorsan başkasını bulabilirsin beğenemediysen dedi
5-6 aylık ilişki
kaybetmekten çok korkuyor
E sende sevgilinin sözünu dinleyip başka birini bul
ikimizde birbirimizi seviyoruz
dedim karakterini değiştri demiyorum
mesela gönlünü almak uzun sürüyor dedim uzun sürüyor diye
beğenmiyorsan başkasını bulabilirsin beğenemediysen dedi
5-6 aylık ilişki
Hala aynı fikirdeyim
Bırakmaya dünden meyilli gibi geldi
ikimizde birbirimizi seviyoruz
dedim karakterini değiştri demiyorum
mesela gönlünü almak uzun sürüyor dedim uzun sürüyor diye
beğenmiyorsan başkasını bulabilirsin beğenemediysen dedi
5-6 aylık ilişki uzaktan ilişki instada tanıştık her neyse çok korkuyor kaybetmekten
5-6 ay her gün sesli görüntülü felan konuştuk daha yüz yüze buluşmadık buluşacağız
Ee sen de başkasınu bul
seviyoruz birbirimizi ama
o da çok seviyor kaybetmekten de korkuyor ama böyle diyor
dedim karakterini değiştri demiyorum
mesela gönlünü almak uzun sürüyor dedim uzun sürüyor diye
beğenmiyorsan başkasını bulabilirsin beğenemediysen dedi
5-6 aylık ilişki
şut etsen mesela?
ikimizde birbirimizi seviyoruz
dedim karakterini değiştri demiyorum
mesela gönlünü almak uzun sürüyor dedim uzun sürüyor diye
beğenmiyorsan başkasını bulabilirsin beğenemediysen dedi
5-6 aylık ilişki
valla aşkımdan ölsem de birinin kahrını çekmem aptallıktır bu
ya aşk sevgi emek ister elbet
ama bu mu çözümün diyorm
beğenemediysen beni başkasını bulabilirsin diyor
oysaki kaybetmekten korktuğunu hep dile getiriyor
garip
cümlenin kırıcılığının farkında değilsen bu senin problemin ayrıca emek o değil
kırıcı bir cümle
dedim çözümün bu mu diye evet bu dedi
kapattım yüzüne
yarın konuşurum böyle devam edecekmi
ayrıl hahaha
ikimizde birbirimizi seviyoruz
dedim karakterini değiştri demiyorum
mesela gönlünü almak uzun sürüyor dedim uzun sürüyor diye
beğenmiyorsan başkasını bulabilirsin beğenemediysen dedi
5-6 aylık ilişki uzaktan ilişki instada tanıştık her neyse çok korkuyor kaybetmekten
5-6 ay her gün sesli görüntülü felan konuştuk daha yüz yüze buluşmadık buluşacağız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?