Sevgilimle kavgalıyım o geri adım atmadıkça bende atmıyorum. Kötü mü ediyorum?

Bana sen böyle devam et ne kadar kötü yaptığını ilerleyen zamanlarda anlıcaksın dedi. Oda benden farksız değil. Ona göre ben haksızım ama kendiside hatalı. Kadın gibi trip atıyor bide. Kısa kısa cevaplar soğuk yapmalar. Geri adım atmalı mıyım sizce
Sevgilimle kavgalıyım o geri adım atmadıkça bende atmıyorum. Kötü mü ediyorum?
Cevapla