Sevgilinizi beğenmişler, mankenlik teklifi yollamışlar bir düşün taşın demişler.. Sevgiliniz bu teklifi düşünürken ve size mutlu mutlu açıklama yaparken siz ne düşünürdünüz nasıl karşılardınız?
Sevgiliniz; "mankenlik teklifi aldım!" diye sevinçle karşınıza çıksa tepkiniz ne olurdu?
Merhabalar, Mankenlik teklifi alacak kadar güzel bir kız bu devirde para yoksa bizim gibi adamlara gelmez gerçekçi düşünüyorum, çünkü ben bedensel engelliyim ve doğru düzgün işim gücüm bile yok ki olsa bile o tarzda olan kızların beklentisi yüksek olduğu için sadece zengin BMW arabası olan yiyecek adama giderler ya da o mankenlik ajansına girdiyse zaten onu önce koynuna alır sonra manken yaparlar, diyelim ki böyle bir durum yok sevgilim böyle bir teklif aldı yüz fotoğrafı olursa her zaman bikini modelleri olmak zorunda değil sorun olmaz ama onun dışında mastürbasyon malzemesi olmasını hiç bir zaman istemem ve kabul etmezdim.
Merhaba, Kararı ona bırakırım, bana sadık kalacaksa hiçbir sorun yok; ama zamanla benden vazgeçecekse gene sorun etmem, en azından iyi bir geliri olabilir. Baskıcı biri değilimdir. Özellikle de sevgililikte, evlilik olsa bazı konularda karışabilirim ama sevgililikte kolay kolay sesim çıkmaz.
Mankenlik teklifi alabilecek ve mankenlik teklifi aldığında sevinebilecek bir kızla sevgili olmak istemediğim için hayatıma da öyle birisi girmiyor, ben de sorun yaşamıyorum 😉
Reklam yıldızlıgi teklifi geldi. Yaşım küçük ünlü olupta ne olacağım geleceğimi düşünmem lazım Hakim olup yargı dağıtıcam inş. Ülkede olmayan adaleti saglamak istiyorum
Tebrik eder kutlama yapardım kadınım ayaklarının üstünde durucak buna sevinirim ayrıca herkes isteyip sahip olamadığı bir kadına sahip olma duygusu da bir başka =)
Evet okudum. Sevgilim olan kişinin bu tür konulardaki çizgilerimi öğrenmesi çok uzun sürmez zaten. Bu yüzden kırmadan, incitmeden reddetmesi gerektiğini bu şekilde ifade ederim.
İstemezdim açıkçası vücüdunu göstererek para kazanmasın soyunma ya sanat adı vermişler vücudunu tanıtıyorlar resmen şimdi sığ düşünceli diyeceksiniz ama öyle.