Arkadaşlar Allah aşkına biri bana anlatsin nisani attim aticam artik?

Nişanlım ile ailesi aram çok iyi beni seviyorlar güveniyorlar ve severek Nisan yaptik.

Ama Nişanlım benimle fazla vakit geçirmiyor buda beni ondan uzaklaştırmaya başladı 😔
Ben nerde hata yapıyorum bilmiyorum 5 ay sonra düğünümüz var ben ondan bir kez olsun birsey istemedim, düğün masraflarını beraber karşılayalım dedim tek yapma dedim, ondan istediğim tek şey beraber vakit geçirmek illa yemek yiyelim, masraf olucak yerler olsunda demiyorum parka gitsek otursak o bile yeter bana?

Defalarca konuştum hep aynı sirf bu yüzden nisani attim aticam bıktım
Arkadaşlar Allah aşkına biri bana anlatsin nisani attim aticam artik?
Cevapla