Nişanlım ile ailesi aram çok iyi beni seviyorlar güveniyorlar ve severek Nisan yaptik.
Ama Nişanlım benimle fazla vakit geçirmiyor buda beni ondan uzaklaştırmaya başladı 😔
Ben nerde hata yapıyorum bilmiyorum 5 ay sonra düğünümüz var ben ondan bir kez olsun birsey istemedim, düğün masraflarını beraber karşılayalım dedim tek yapma dedim, ondan istediğim tek şey beraber vakit geçirmek illa yemek yiyelim, masraf olucak yerler olsunda demiyorum parka gitsek otursak o bile yeter bana?
Defalarca konuştum hep aynı sirf bu yüzden nisani attim aticam bıktım
Ama Nişanlım benimle fazla vakit geçirmiyor buda beni ondan uzaklaştırmaya başladı 😔
Ben nerde hata yapıyorum bilmiyorum 5 ay sonra düğünümüz var ben ondan bir kez olsun birsey istemedim, düğün masraflarını beraber karşılayalım dedim tek yapma dedim, ondan istediğim tek şey beraber vakit geçirmek illa yemek yiyelim, masraf olucak yerler olsunda demiyorum parka gitsek otursak o bile yeter bana?
Defalarca konuştum hep aynı sirf bu yüzden nisani attim aticam bıktım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ona bu duşünceni direk dolandırmadan soyle sonuç olarak evliliğe giden bi ilişki var evlenince pişman olma. İlgi gormeyınce cok kotu oluyo insan
Bir kere güzel şekilde anlattim yine ayni
İkinci kez tepki verdim yine ayni
En son görüştük ağladım sinirden orda ben ağlayınca oda kötü oldu o an sarıldı hemen ağlama askim evlenelim hersey farklı olucak filan dedi...
Nişanlanmadan önce nasıldı? Erkekler düğün üstü çok stres oluyorlar ve sıkılıyorlar. Önceden bmyke değilse düğünden sonra düzelir
Oldum olası böyleydi hatta nisanlanmadan önce sormuştum nisanlaninca da mi aynisi olucak demistim? Bana tutup yom askim nisanlaninca gezeriz dedi ama durum ayni
O zaman işin zor ya değişmez
Sinirlerim o kadar gerildi ki cevap filan vermek istemiyorum
Seninle vakit geçirmediği için mi? Öyle düşünme belli işi yoğundur
Hayir işi yoğun filan değil akraba ziyaretine gitmesine gitti? Yatıya kaldi
Mesela ağzını aradim su hafta sonu bu hafta sonu bunu bunu yapicam dedim an yaptim mesela tutup bana tamam askim dedi.
İsteseydi tepki verip bari bir kere de ikimiz için plan yapsaydın diyebilirdi ama demedi
İlgisizlik varsa yürümez
Hayir ben nerde hata yapıyorum diyorum sonra
Öncesi nasıldı peki
Hep böyleydi
Huylu huyundan geçmez ama yürümez
İkinci nisani bu benimle ilkini kiz atmış benim ilk nisanim... neden yürümez?
İlgi alaka yoksa şimdiden sonra hic olmaz
Evet
Haklı miyim
Var ya ne yapacağımı şaşırdım...
Yanı biseyler ciddiye binmeden düşün taşın
Nisanliyiz bundan daha ne ötesi var? Evlilikten bir tık onceyiz
Evlilikten iyidir donmek için
Yanii illaki
Çoluğa çocuğa karışmadan
Anladım
Zararın neresinden dönersen kardır
Hayirlisi
Neden gelmiyor
Nasil neden gelmiyor?
Bir sebebi ya da bahanesi var mı
Yoo sadece dediğim gibi birsey yapmiyor