Sizce ayrılırlar mı yoksa ayırmaya çalışmak için şansımı mı denemeliyim?

Aşık olduğum biri var onu gördüğümden beri başka erkekler ilgimi çekmiyor ama onun sevgilisi olduğunu öğrendim. Kızı da gördüm egolu filan değilim ama bu da bir gerçek kültür güzellik fizik olarak kızdan çok daha iyiyim karakter olarak bende gayet iyi biriyim kızın karakterini bilmiyorum tabi ama bende kötü değilim. Asla yapmayı aklımdan geçirmeyeceğim şeyler aklıma geliyor çünkü ayrılılar diye 2 sene boyunca bekledim ayrılmadılar. Bende onu çok seviyorum başka erkekler ilgimi çekmiyor bir çok teklif almama rağmen sadece onu istiyorum diğer erkekler umrumda değil. Onun ilgisini çekmeye yakınlaşmaya çalışmak geliyor aklımdan. Düşüncem çok yanlış bir şey farkındayım ama sadece onu istiyorum ciddi bir insanım ciddi ilişkim olsun istedim bu yüzden sevgilim de olmadı çünkü hayalimde ki erkek o. Etkilemek için şansımı denemek istiyorum ya şimdi ya da hiç diye düşünüyorum. Yapacağım yanlış olduğunu biliyorum ama bekleyip içimde yaşamak yerine sonuçlandırmak istiyorum olmayacaksa bile en azından kafamdan atmaya çalışıcam onu.
Ayrılacaklarını bilsem gerçekten hiç yakınlaşmadan hatta karşısına bile çıkmadan 5 sene bile beklerim onu ama ayrılmazlarsa onca seneyi boşuna beklemek istemiyorum bunu sonuçlandırmak istiyorum. Etkileyip aralarını belki bozarım düşüncem çok yanlış ama bir erkeği iki kişide sevebiliyormuş.

Belki sağlıklı düşünemiyorum ama sonuca ulaşmak istiyorum düşüncesi hakim kafamda. Ne yapmalıyım sizce?
Sizce ayrılırlar mı yoksa ayırmaya çalışmak için şansımı mı denemeliyim?
Cevapla