Kadin erkek eşitliğinin olduğuna inanıyormusunuz? Sizce hakimiyim haksızmıyım?

Erkek arkadaşımla bi konu hakkında konusuyoduk dedimki isleri yapma gibi bi zorunlulugum yok dedim ve bana birden kızmaya başladı ve benim ev işlerini yapmak zorunda oldugumu iddia etti sen yardim ediyormusun mesela hiç annene dedim meraktan sordum benle kendini ne bir tutuyorsun benim görevim çalışmak diye kizdi şu an çalışmıyorsun ama dedim okuyorum dedi.
Düşüncem şu şekilde kadınlar evinin işinide yapiyo, calisiyorda, cocugada bakıyor, geziyorda, dışarı isine de koşturuyor peki ya erkekler sadece bi işe gittiklerinde bile eve geldiklerinde dünyanın lafını sayiyorlar yoruldum diye. Şu an erkek arkadaşım okuyorum diye bahane uydurdu çalışmama konusuna , fakat bende okuyorum ama yeri geldiğinde çalıştığımda oluyoveriyor her işini de yapıyorum, geziyorumda, kardeşlerime falan da bakıyorum, dışarı isine de koşturuyorum bir çok şeyi yapabiliyorum peki ya Neden erkekler ev işine yardım etmeme konusunda böyle düşünüyor sırf çalıştıkları icin erkek arkadaşıma düşüncelerimi belirttigimde bana aşşağıdaki ss lerdeki gibi tepkiler verdi. Şu an çalışmıyor ikimizde aynı durumdayız ama o yiyor içiyor yatıyor geziyor peki ya ben kadın ev işi yapmak zorunda değil bence yeri geldiğinde erkeğinde ona yardım etmesinin gerektiğini düşünüyorum kadin erkek eşitliğinin olduğuna ınanmiyorum.
Kadin erkek eşitliğinin olduğuna inanıyormusunuz? Sizce hakimiyim haksızmıyım?
Kadin erkek eşitliğinin olduğuna inanıyormusunuz? Sizce hakimiyim haksızmıyım?
Kadin erkek eşitliğinin olduğuna inanıyormusunuz? Sizce hakimiyim haksızmıyım?
Kadin erkek eşitliğinin olduğuna inanıyormusunuz? Sizce hakimiyim haksızmıyım?
Cevapla