171im. 1.55 kadınlardan ivedilikle uzak dururum, ekseriyetle takıntılı manyak olurlar. ama gönül dinlemiyor işte hoslandik bu kez. Ama bu beni boyum kısa diye reddederse çıldırırim ben ya. Uzak mı dursam?
Büyük ihtimalle takıntılıdir uzak dur bence
Değildir bence
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Boya takılacaksa ona göre boyu olması gerekmez mi? Ben de takılıyorum mesela bana yakın olmasın yeter diyorum. 1.55’e 1.71 gayet uyumlu.
Evet gayet uyumlu ama işin rengi öyle değil, en az 1.80 şartları oluyor hanimefendilerin
Bırak ölsün yalnızlıktan.
Buluyorlar 180 adam ne yalnızlığı
Dhdjsjs
Onlar da mal o zaman
boyunla alakasi yok hoslanirsa senden olur hoslanmassa her sey bahane..
Arada bir koluma dokunuyor mesela , şaka yaptığımda gülüp böyle koluna dokunuyor. Geçen gün çok tatlısın dedi. Ama insan tırsıyor. Daha önce 1.52 bir kıza teklif etmiştim kısayim diye reddedildim, kısa kadınlar takıntılı oluyormuş internetten araştırdım bir daha da ömür billah kısa boylu kızlara yaklasmadim , sevgililerim de hep 165 falan oldu en kısa. Ama bu kızi sevdim işte ama tırsıyorum yine.
dedigim gibi hoslaniyorsa olur, bende kisayim hoslanirsam boy 2. plan
Sende boyu önemsiyor musun?
171 i boy olarak nasıl görürddun?
sadece boy olarak düşünme bir butun olarak goruyor seni taniyor, boy tabi önemli ama askin gözü kör eger biseyler hissediyorsa sorun olmaz
açıl söyle boydan dolayı reddettiğini hissedersen anlarsan bi daha çok kısa bi kıza açılmazssın olur
Böyle saçma bahane mi olur özel günlerde topuklu giyer olur biter 😂
Hayır o sorun değil beni kısa diye reddetmesi problem
Çünkü nerede 1.50 kadın görsem uzun erkek istihor illa , sitedede öyle
Kısa olan sen misin o mu
Ben
O zaman bişey diyemem kabul etmeyebilir kadınlar kendinden uzun ya da aynı boy erkek arkadaşı ister genelde
Benden 16 cm kısa ama o
Demin de ben kısayım diyorsun
Şöyle diyeyim ikinizin de kısa olması önemli değil kadınlar her zaman erkeğin uzun olmasını ister kendinden kısa biriyle konuşmaz uzunsan git konuş
Yok 171 erkek kısa görülüyor. Daha önce 152 kız tarafindan kısayim diye reddedildim ve kısa kadınların çok takıntılı olduğunu biliyorum. O sebeple kısayim dedim yani
Reddeten kız bahane bulamamış bunu kullanmış bence benim boyum 1.80 benim gibi uzun insanlara göre kısasın boşuna dert etme
Sen istediğini de de kibrit kadar kızlar daha çok sorun yapıyor bunu
Ne alaka ya her kısa kadının karakteri de aynı olacak diye bir şey mi var? Ben 152'yim ve uzun erkek falan istemem.
ben hafif siklet boksörüm de bakayım ne diyecek :)
Değildir bencce