Benim de Çocuğum olur mu? Neden Bana benzeyen bir kız çocugu görsem ağlıyorum?

Hiç evlenmedim bu yaşa kadar. Hep bir kızım ve oğlum olsun istemiş tim 2 kardeş.
İsimlerini bile düşünmüştüm. Hatta cokiyi baba olurdu benden. Kısmet evlenmedim. Bazen hiç evlenemicem gibime geliyor hatta sırf cocuk için evlen meyi bile düşünüyorum.
Benim de Çocuğum olur mu? Neden Bana benzeyen bir kız çocugu görsem ağlıyorum?
Cevapla