bizde sizi mutlu edebiliriz bizde sizi çok sevebiliriz neden bizi görmezden geliyorsunuz. Bu boyda olmayı biz seçmedik ki. Uzunları bir nebze anlıyorum da 1.50 lik kadınlar neden böyle yapıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
175im ne yazık ki 160-78 arasi tüm erkeklere aynı davranıyorlar.
Kızlar neden 170 cmlik erkeklerle sevgili olmuyorsunuz?
abi üzmeyin beni ya her gün soruluyor bu boy konusu. 170sen de kısa değilsin abi ya. kısa değilsin işte. evlenirim abi 165 adamla da evlenirim, ilya prusikin'e bakın. adamın boy 165 ve çok seksi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
abi üzmeyin beni ya her gün soruluyor bu boy konusu. 170sen de kısa değilsin abi ya. kısa değilsin işte. evlenirim abi 165 adamla da evlenirim, ilya prusikin'e bakın. adamın boy 165 ve çok seksi
Kim demiş 1.70 ler ile sevgili olmuyorlar diye:) sevmiyorlarsa yapacak bir şey yok
Erkek olarak gormuyorlar 170 leri 😂
Öyle :)
Ben 1.82 yim kizlar kafasini kaldirarak bakiyor cok tatli oluyorlar gozlerinin içi guluyor bana bakarken 😂
Öyle kanka , bencede çok iyi 182 olmak. 182 olsaydım bir sürü sevgilim olurdu şimdiye. Zaten özgüvenliyim
Ne alakası var, insan sevdimi bütünü ile sever. Ne farkeder boy kilo? Whatt?
Saçmalama alakası yok
Yalan değil krdesim, birinci elden tecrübe ettim
Oyle bi seymi var a*k. Nerenizden uydurdunuz?
erkek var da ben olmuyorum sanki !!!
Uzunlar mı denk geliyor hep
yok bana genel olarak denk gelmiyor :(
Erkek kısaysa denk gelmez , kadına her şekilde denk gelir ya. Niye denk gelmiyor hiç?
yani bana pek düzgün erkek denk gelmedi kısa uzun fark etmez düzgününü bulamadıktan sonra...
Anladım ben düzgünüm ama beni hiç seven olmadı. Sevilmek istiyorum.
ben severim seni
Tamam sev 😂 eyvallah sağol
rice ederim canım <3