Kiloluları güzel buluyorum dedim, şişmansın kendini avutuyorsun dedi, sizce?

Sevgilime alttaki 2 görseli atıp Tess için (kilolu) güzel bulduğumu ve kilolu kadınları zayıflardan hoş bulduğumu benim güzellik algımda kaslı erkekler olmadığını söyledim.
Bana "O kadının da seninde zayıflamanız lazım, 90 kilo olsa belki güzel olurdu, şişmansın diye öyle diyorsun, kendini avutuyorsun, bunu KSde paylaş sor insanlara ama kilonu da yaz, güzel değilsin şişmansın" dedi.
Ben ona "beni beğensende beğenmesende benden 1 tane var" o da bana "iyiki 1 tane yoksa dünya kaldıramazdı akkwkdwmmdsm" dedi.

Ben ona hangi kadın güzel demedim.
Ben ona ben hangisine benziyorum demedim.
Hatta ben ona şişman kadınları güzel buluyor musun diye bile sormadım. Beni gerçekten çok incitti şu an ağlayarak yazıyorum cidden arkadaşlar bide bana gelmiş "senle dalga geçmedim" yazdı.
Kiloluları güzel buluyorum dedim, şişmansın kendini avutuyorsun dedi, sizce?
Kiloluları güzel buluyorum dedim, şişmansın kendini avutuyorsun dedi, sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Kilom 125 Boyum 1.70İsteyene özelden foto da atarım
Kiloluları güzel buluyorum dedim, şişmansın kendini avutuyorsun dedi, sizce?
Cevapla