19 yaşındayım bir tane bile sevgilim olmadı.
Çoğu zaman flmrtlerim oluyordu. Yani flörtleşiyorsun ama sonuca bağlanmıyor asla. Sonra zaten bitiyor ben de unutuyorum hislerim gidiyor.
Gerçekten bir insandan hoşlandığımda aşırı bir sevgi duyuyorum ona karşı. Flört döneminde de hareketler tavırlar çok değişik çok hoş oluyor ve insanı acayip heyecanlandırıyor. Ben mesela bana karşı yakınlaşmalara sözlere iltifatlara çok heyecanlanıyorum ama bir tepki veremiyorum mesela ne gibi bir tepki vermem gerekiyor
Siz flört döneminden sevgiliğe nasıl geçiyorsunuz nasıl tavırlar sergiliyorsunuz naaıl laflar ediyosunuzzzz ahahhaa
Çoğu zaman flmrtlerim oluyordu. Yani flörtleşiyorsun ama sonuca bağlanmıyor asla. Sonra zaten bitiyor ben de unutuyorum hislerim gidiyor.
Gerçekten bir insandan hoşlandığımda aşırı bir sevgi duyuyorum ona karşı. Flört döneminde de hareketler tavırlar çok değişik çok hoş oluyor ve insanı acayip heyecanlandırıyor. Ben mesela bana karşı yakınlaşmalara sözlere iltifatlara çok heyecanlanıyorum ama bir tepki veremiyorum mesela ne gibi bir tepki vermem gerekiyor
Siz flört döneminden sevgiliğe nasıl geçiyorsunuz nasıl tavırlar sergiliyorsunuz naaıl laflar ediyosunuzzzz ahahhaa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer