Güzel bir yemek, tatlı sohbetler, ufak yakınlaşmalar derken o anki romantik atmosferi bozacak bir davranış söyler misiniz? Mesela bir kahkaha, pis espri, belki bazıları için çok konuşmak...


Yanımda saatlerce telefonla konuşan insanları asla sevmem bu kim olursa olsun.. Telefonu çalar saatlerce konuşursa başımda, sinirlerim altüst olur. Kovabilirim de evden kendisini.
Uyumak istemesi, film izlemek istemesi, telefonuyla ilgilenmek istemesi gibi. Ne boş konuş ne de konuyu uzatıp dur öff çok sıkıcı olur hemen o ortamdan kaçıp gitmeyi isterdim. Hayır yok söylemem ne gereği var ki.
Telefonunun çalması bozar galiba , birde ona bakarsa iyice..
https://www.youtube.com/embed/i5KL33y7LmwCevap
24Cevap
Tam mükemmel bir ortam var.
Romantizim zirve yapmış adam bana odunca birşeyler söylüyor ağzına ıslak terlikle vurasım geliyor yeminle 😂😂
Bence de daha fazlası bile hak 😂😂😂
Ağzından ya da başka yerinden gaz çıkarması, bütün romantik anımızin içine edebilir.😅
Bunun dışında horlamasıda sinirlerimi bozar.
Fazla utanması tüm ambiyansi yok eder benim için , rahat olmalı
Sohbet ederken konudan konuya atlaması ortamı bozabilir, konu bütünlüğü önemli.
Telefonun çalması ve cevaplanması 🙄 yahu bi rahat bırakın anımızı yaşayalım degil mi 😂
Böyle bir ortam olduktan sonra dünya yıkılsa o atmosferi bozmasına izin vermem :D
En olmayacak şeyleri o anda düşünmesi atmosferi puuf diye uçurabilir
İyi de bu olabilecek bir şey. Can bu kebapta çeker, çikolatada bu olamayacak bir şey değil ki 😏
Ahhh aşkım sana tapıyorum, Erkandan beri böyle hissetmiştim🥴 falan derse
Kafasını başka yere çevirirse eli telefona giderse deliririm
Osurması, geğirmesi falandır heralde 😂Şükür böyle bir şey olmadı aman aman 😂
Osursa da o romantik atmosfer bozulmaz , durmak yok yola devam :d
O an dışındaki her şey..
Başka şeylerle ilgilenmesi vs.
Boş yere bir şeyleri kuruntu yaparsa başka şeyleri düşünürse
Öyle bir ortam hazırlamış ve sevgilimi davet etmişsem dünya ile irtibatını kesmisim demektir bozamaz kimse.
O an dışında söylenebilecek her alakasız kelime, atmosferi bozacaktır.
Rahatsız olacağım bi soru ya da söz söylediğinde
Rusça biliyo musun sen
Sabah yazayım çok geç oldu şimdi fikirlerini almam lazım da bazı konularda
Ağzı açık uykuya dalması olurdu sanırım. :D
Bari travesti çıksın daha iyi :D
Cok sefer olunca artik morali bozmiyor ama bu bence hayat bakis acisyla alakali farkli yorumlamak la ilgili o anki farkli istekler
Romantik ortamı genelde ben bozarım
Alakasız konu değişimi hevesimi kaçırır
Hareketlere o denli takılmam.
Tam konusurken gegirirse mesela bozar
Yüzüme geğirmesi ya da pırtlaması 😂😂
Uykum var ben uyucam demesi 😂
Osursa bozulur ortam yani
Fazla kendini övmesi.
Osurmak, kusmak, tınskırmak
Kulak mememi ısırması...
Çok ça boş konuşması
Gaz çıkartması
Osturmasi genirmesi ağzı kokmasi
Tuvalete giderse
osurması KSKSKODKSKZKALSLSL
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?