Flörtümle 1.5 aydır konuşuyoruz. Tatlı biri benden hoşlandığı da belli. Ama tensel bir temasımız olmadı 2 defa evine gitmeme rağmen. Yaptığımın doğru olmadığını biliyorum zaten psikolojim biraz bozuk. Dün sadece instamda ekli işyerinden hiç tanımadığım birini evime çağırdım ve öpüştük falan biraz ileri gittik. Flörtümde haliyle beni merak etmiş mesajlarına falan dönmediğim için. Gece de uyuyamadığım için canın sıkkın gibi neden uyuyamıyorsun diye beni aradı tabiki bu olayı anlatamadım. Anlatmalı mıydım ya da napmalıyım. Bu olayı neden yaptım bilmiyorum sanki bi ihtiyaç ya da o an öyle yapmalıydım gibi geliyordu.
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Sen bilirsin ama anlatmalısın çünkü sonuçta başkasından duysa daha kötü olur
Duyamaaz kimse bilmiyor
Sen soylemesen bile flört ettigin arkadasin sevgiline söyler
Birbirlerinden haberleri yok ki
Anladim ozman anlatmalısın
pandemi anın sıkılmış. canın sevmişmek istemiş. yemeyenin malını yerler derler.
Biraz öyle oldu
ya belliki yanlız yaşıyorsun. birine ihtiyacın var. ne diyeyim. kimi davet etsen öyle olcak. belki sen o fölrtle de aynı şeyleri istedin ama o güzöe bakıyorsun. söylersen ayrılcaksın. iş yerinden oğlanla devam edersin ama iş yerinden biri olması kötü bence. adın çıkar. ben asla iş yerinden biri ile günlük ilişki yaşamam. tavsiye etmem. erkeklerin de çok pis dedikosu var
Aslında başka bir birimde o benim dedikodumu yapamaz yayılmaz yani bu durum. Ama adam boşanmış benden 5 yaş büyük ve üst yetkili biri hoş bişey değil
Ya şunu fark ettim hormonlar doymazsa insan bazen anlik bedeni sarar ve yabkis isler yapriri. Ozel sektor musun yoksa kamu da mi çalışıyorsun.
Kamu. Bence de öyle oldu
Kamu use daha dikkatli ol bence.. yani hormonlar
Ailenden dostlarından sevdiklerinden uzakta. Bazen insan flort bile değil cay içeceği saçma sapan konuşma yapacagi birini istiyor. Sen floete yol ver bence ama is yerinden adam dikkat et derim. Bende eski kamu çalışanayim. Memur erkek dedikodu yapan cok.
adam boşanmış dedin... sen elbette daha iyi tanıyorsun. onunla flort etmez misin? yani evlenmez misin. ben anladığım kadarı ile ciddi ilişki istiyorsun da.. yaşın gelmiş evlenecek biri olsa? evlenir misin
Ben hiç evlenmedim ayrıca adam dün benle yatmaya geldi yani böyle biriyle niye evleneyim. Sanmıyorum ki zaten dediğim gibi böyle bi niyeti olsun. Eşide bizim ordaydı hayal meyal hatırlıyorum sanki ama şimdi çalışmıyor
Ayroca neden flörtüme yol vermme gerekir sizce
aslında benimki varsayım. burdan yazıklarından yola çıkarak. bir iki yorum yaptım. sanki seni etkilemiyor sandım. belki daha iyi sanısam bilsem öyle demem. tanımadığm kişi hakkında yorum yapmam ne kadar dorğu ki.. sen sanki flortume yol vereceğim anlatacağım yollacağım dediğini sandım
Hayır anlatırsam zatrn aramız bozulur demiştim. Aslında onunla aramızdaki olay da tam içime sinmiyor belkide bu dünkü olay bu yüzden oldu. Ama yine de ona da saygımdan devam edemedim
sen dün mü adamı evine aldın.. ilk defa oluyor galiba. .. ne bileyim belki tanımadan yorum yapmam doğru olmaz. gizli kullanıcı olmasan takip ederdim sonuçta 20 yıllk mühendisim bunu 15 yılı benimde kamuda geçti..
Edeyim
Anlatın mi
Flört yahu altı üstü.
Değil mi zaten 1.5 ay oldu ileri de gitmiyoruz
Ondan bir pok olmaz
Flörtünle cinsel ilişkiye girmeyip baskası ile mi girdiniz
Öyle sayılabilir evet
Sen o zaman her önüne gelenle ilişkiye giriyorsun demekki toplam kaç kişi ile girdin ilşşkşyr sonra evlensende bu huyundan vaz geçmezsin sen
Hangi sehirdesin bu arada
Hayır
Hangi sehirdesin benle de geçir ben son olayım
Seni anan sksn
AP açık çiçeksin sen başka bi şey değilsin
Her önüne gelene hadi ordan çiçeğini mal sun sen kaç kişi sikmis kim bilir mal birde burda marifet gibi anlatıyorsun seni seven çok olur beyinsiz
Unut bence flörtüne de söyleme herkes hata yapar bir daha yapma yeter
En güzelini yapmışsın ihtiyaç karşılamak zevkini yaşa
Flörtü tanımla
1.5aydır lafladığım biri günaydın iyi geceler hergün. 3 4 kez buluştuk. Yakışıklı tatlı efendi ama çok ortak noktamız yok ben onunla ciddi ilişki istediğimi sanmıyorum o da bir adım atmıyor ama beni önemsediği belli arkadaşlarıyla vs tanıştırmak ya da plan yapmak istiyor
Neden ciddi ilişki istemiyorsun?
Ya da düşünmüyoraun bununla
O biraz daha yurtdılı falan istiyor gelecek hayallerimiz biraz farklı
Olsun yaaa bence enazından ciddi düşünmeden devam et, genelde geleceği düşünerek ilişkileri mafediyoruz, anda kalamıyoruz. Bence ötesini düşünmeden devam et...
Diğer zevklerinide başka insanlarla giderebilirsin ya da adama ısınırsan bununla da yakınlaşırsın... ama diğer hayatını asla adama anlatma, ilişkiyi bozma
Haklısın aslında anda kalamıyoruz gerçekten. İşte dün ilk defa belki de anlık bir şey yaptım ben... neyse zaten o adamla tekrar görüşmeyi düşünmüyorum bu olayı yaşanmamış sayıcam. Sana vir şey daha sorabilir miyim bugün psikolpg seansım var sence ona bunu anlatmalı mıyım
Şöyle ilk olarak bir daha uapmayacam ifadelerini kullanmamak en iyi, utanılacak birşey yapmadın. İçinden geleni yaptın, önce kabullenmeli... kendine hata yapmışcasına acımasız oldukca içinde yara olur. Seni beğenende bu özelliklerinle anlatmadıklarınla ortaya çıkan seni beğenerek geliyor... sen darkında ol ya da olma.
Psikologa gidiyorsan saklaman gereksiz ama kendini suclu hissettirecekse psikolog değildir zaten... bence kimse senin yaşadıklarını yaşamadı kendinle yüzleşmen ve tanıman yolunu çizdirecek en önemli etmen
Anladım çok haklısın
💐💐
Eig vericem açılınca çok güzel şeyler yazdın sağ ol
Başta dediğim gibi biraz psikolojik sıkıntılarım var telkinle rahatlıyorum o yüzden iyi geldin🌸
PSİkolojik olarak sağlam yok ki😉 hepimizin yükleri var... ben kendime hipnoz yaptırmıştım... düşünsene hipnozda sünnete gittim🤦♂️🤦♂️ Kaç yol olmuş, çocukken hatırlamıyprdum bile
Hipnoz işe yarıyor mu
BENde yaradı ama aynı kişiye başka arkadaşım gitti fayda görmedi.. sanırım hazır olmakla alakalı
Anladım sağol
Sevgilinle niye sevişmiyorsunuz
Bilmem bi hamlesi olmadı daha hiç
Peki daha önce hic sevistinmi biriyle
Hayır
Peki sevgilin iliskiye girmek isterse napcan
İstemezsem olmaz ne biçim. soru bu
Sen niye istemiyorsun
Psikolpjik sorunlarım var
Gel anlat bana ozaman neyin var
Herlese aAnlatabilecek olsam sorun olmazdı
Gel iste dertlesiriz
Sen kaç yaşındasın
Birde erkeklere güvenilmez dersiniz
Evet güvenilmezsiniz çünkü
Bunu diyen sen misin ironi yapıyorsun sanırım
Evet benim ironi de değil
Sana göre sen güvenilir biri misin?
Evet
Flörtünü bile aldatmışsın. Evlensen bile aldatırsın sen
Aldatmaua meyliiyimdir belki
Helal sana
Küçucuk seytan
Yaptığına değdi mi bari? Zevk aldın mı?
Hayır aşırı derecede zevk almadım çok ruhsuzdum bu yüzden bu olay bana garip geldi
Anlıyorum. Libidon yüksek mi hep
Hayır
Neyse geçmiş olsun
Biz kadınlar hep yapıyoruz bunu
Gerçekten mi?
Haydaaaa
Bende şok🥶
Evet bende sevgilimle birşey yaşamadım daha 4 aylık ilişki var ama Insta dan ekli olan bir beyle bir gece gecirmisligim var
Şok olmayın kızlar böyle devir değişti eskiden olsa hepsine namus meseldi öldürürlerdi
Ooo elinde sevgili varken neden başkasına verir insan😳
Somra ne oldu adamla devam ettiniz mi birlikte olmaya
Iki üç kere yiyisip bıraktık heves işte ihtiyaç giderildi mi bitiyor
Anlat ta seni cinsel obje olarak gorsun
Anlatorsam devam etmeyiz zaten biter
tanımadığın adamla ne kadar ileri gittin
Öpüştük memelerimi falan yaladı
bu kadar mı yoksa ötesi varda anlatamıyor musun
By kadar gerisini istemedim gitmeni istiyorum dedim gitti
hmm yani söylesen farklı düşünür bence değişik bir durum gerisini istememe sebebin flörtün müydü
Evet içime sinmedi zaten bir şey de hissetmedim o an çok ruhsuzdum yine gel falan dedim o da bi daha gelmem niyetiyle gitti ama istemciem bi daha görüşmem
çocukta da hata var bence
Neden
baya olmuş konuşalı 2 kere evine de gitmişsin börek açmaya gitmediğin belli bence isteklerini görüp arzularını gidermeliydi
Bence de en azındna elimi tutabilirdi
onu bile mi yapmadı gey mi bu çocuk sen çirkin olsan flört etmezdi senle demek ki çocuk sıkıntılı
Ben güzelim o da yakışıklı açıkcası uzun boylu beyaz tenli mavi gözlü. Bi bencde öyle mi dedim bile ama gözlerimin içine uzun uzun bakıyor son buluştuğumuzda kucağıma yattı saçlarını oksadım bu hareketten sonra o da beni 1 2 kez kolunun altına sıkıştırdı. Ama buluşnca vedalaşınca insan sarılır yani demi o bile yok hiç
değişik bur durum sen hiç onu uyandırmayı denedin mi
Hayır ilk defa bir ilşkim bu kadar ysvaş ve raynda gidiyor böyle denemek istedim
güzel de yavaş gitmesi sıkmaya başlamış belli ki bence biraz sinyal ver yoksa gidecek bir ilişkin olmucak
Doğru söylüyorsun yarın o bana gelecek belki biraz konuşuruz artık bizi
Yeterince konuştun bence biraz da koklaşa koklaşa anlaşın
24 saat geçemdne başka admala mı yatayım ben öyle biri olmak istemiyprım
Onla değil flörtünle yat
Anlat ona
İstemiyorum
Anlat
Ayrılmalısın biraz namuslu olun
Namus nedir
Annene sor
Nedem gizlendin ufaklık
Annen söylemiş olabilir mi
Sen yılan gfhfhdg