Flörtümü aldattım ona bunu anlatmalı mıyım henüz ciddi değiliz?

Flörtümle 1.5 aydır konuşuyoruz. Tatlı biri benden hoşlandığı da belli. Ama tensel bir temasımız olmadı 2 defa evine gitmeme rağmen. Yaptığımın doğru olmadığını biliyorum zaten psikolojim biraz bozuk. Dün sadece instamda ekli işyerinden hiç tanımadığım birini evime çağırdım ve öpüştük falan biraz ileri gittik. Flörtümde haliyle beni merak etmiş mesajlarına falan dönmediğim için. Gece de uyuyamadığım için canın sıkkın gibi neden uyuyamıyorsun diye beni aradı tabiki bu olayı anlatamadım. Anlatmalı mıydım ya da napmalıyım. Bu olayı neden yaptım bilmiyorum sanki bi ihtiyaç ya da o an öyle yapmalıydım gibi geliyordu.
Flörtümü aldattım ona bunu anlatmalı mıyım henüz ciddi değiliz?
Cevapla