galiba linci hissettiğimden gizliden sordum🙄Öylesine elime gelen ilk fotosuna paylaştım ama dediğin gibi çooook hoş bir bey maşallahı var. İnşallah dizi daha da uzatır hikayeyi de azrayla falan da görürüz
4 gün geçmiş ama yazayım dedim yine. Eğer exxen almak istemiyorsan google a dizipal yazarsan çıkan siteden izleyebiliyorsun.1 sezon 10 bölüm çok eğlenceli çok güzel dizi mutlaka izle derim.1 günde bitirdim
Bu diziyi sadece ben izliyormuşum gibi hissediyordum , artık yalnız değilim 😂. Exxen de olduğu için çoğu kişi para vermek istemiyor ama bence baya iyi.10. bölümden sonra sezon finali oluyor yeni sezonu merakla bekliyorum efsane bir yerde kestiler.
ben baştan beri ziliyorum. Şimdiki bölümler şu vahitli zaferli mitralı bölümler çok sıkıcı olduğundan ben de sadece sadiyi izliyorum. Ama 2 bölüm sonra sezon finali oluyor diye duydum. İnşallah olmaz ya.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Fotoğrafta kötü ama dizide oldukça iyiydi. Bi tek benim mi ilgimi çekti acaba demiştim ama yalnız değilmişim😁
KS de fotoğraftakine yakışıklı dediğim için linç yiyorum😂😂
Burada gözüm var desen bile linç yiyebilirsin😂 sahne gereği mi bilmiyorum ama hoş adam😬
galiba linci hissettiğimden gizliden sordum🙄Öylesine elime gelen ilk fotosuna paylaştım ama dediğin gibi çooook hoş bir bey maşallahı var. İnşallah dizi daha da uzatır hikayeyi de azrayla falan da görürüz
Daha önce bi dizide filmde oynadı mı bilmiyorum ama oynamadıysa daha fazla göreceğiz gibi geliyor bana😂
Şimdi biraz baktım exxende öğrenci evi diye bir dizide oynamış bir de önceden adı efsane dizisinde. Bu yakışıklılığın şerefine izlensin diziler.
Desene mecburen exxen alcaz akskqkd
bayramda ücretsizzz. Ben başladım bile diziye
4 gün geçmiş ama yazayım dedim yine. Eğer exxen almak istemiyorsan google a dizipal yazarsan çıkan siteden izleyebiliyorsun.1 sezon 10 bölüm çok eğlenceli çok güzel dizi mutlaka izle derim.1 günde bitirdim
Yaaa canımsın dizinin adı öğrenci evi dimi?
Evet evet öğrenci evi. O kadar semptaik tatlı sadakatli ve cömert ki. Çok çok iyi bir karakteri canlandırıyor izle mutlaka bayılacaksın
Tam da yeni dizi arıyordum valla 😅 ben de izleyip yazacağım buraya mutlaka
Bu diziyi sadece ben izliyormuşum gibi hissediyordum , artık yalnız değilim 😂. Exxen de olduğu için çoğu kişi para vermek istemiyor ama bence baya iyi.10. bölümden sonra sezon finali oluyor yeni sezonu merakla bekliyorum efsane bir yerde kestiler.
Yani ben konuşanları da dizipaldan izledim bu arada😬 ben de izleyeceğim o zaman yalnız kalmazsın hem üstüne konuşabilecek biri olur🤣
Çevremde izleyen yoktu karakter dedikodusu yapmak için geberiyordum😂 çok iyi oldu
Bu akşam uyumadan önce izliycem😅 uyuyamadığım için resmen yedim dizileri, sırada da bu var😬
Diziyi beğendin mi? Nasıl buldun?
Bu bey dediği de hikayenin başrolünün gençliği. @baranbolukbasii
biliyorum biliyorum , sıkı bir kırmızı oda izleyicisiyim. Sadininin gençliğini canlandırıyor. Öylesine
içimden bu bey demek geldi
Ya ama sadi harbi süper karakter. Sadece sadiyi izliyorum ve kendimle gurur duyuyorum sadece onu izlediğim için.
ben baştan beri ziliyorum. Şimdiki bölümler şu vahitli zaferli mitralı bölümler çok sıkıcı olduğundan ben de sadece sadiyi izliyorum. Ama 2 bölüm sonra sezon finali oluyor diye duydum. İnşallah olmaz ya.
1001 gece olayı zaten fiyasko bildiğin. Recai de iyi gibi geliyordu bana ama en iyisi sadi bence.
recai çok çok daha iyi işlenebilirdi. Nazlı nın hikayesinden daha çarpıcı bir hikayesi vardı. Harcadılar güzelim konuyu
Oyuncu da başarılıydı hani. Haklısın.
Neresi yakışıklı burnuna bak birde ağzı kokuyor gibi duruyor
mintak kutusu görsen yakışıklı diyeceksin
açç kezban
Burun mahvetmiş suratı
Çekim açısından da olabilir
Baran Bölükbaşı
Ne yazcan naber yakısiklı tanisalım mi dicen😒
stalk yapmak hoşuma gidiyor
baranbolukbasii
Kimmiş bu yakışıklı
aaa benmişim
😏😏😏😏
Yakışıklı değill