Yeni tanıştık, görüntülü konuşmak istedi. Bu erkek neyin kafasını yaşıyor?

5 dk oldu konuşmaya bana görüntülü konuşmak istediğini söyledi reddettim ısrar etti yine reddettim bana çirkinsin demeye başladı çirkinsem niye görüntülü konuşmak istiyor ben bu erkekleri anlamıyorum tanımadığım insanla niye görüntülü konuşayım
Yeni tanıştık, görüntülü konuşmak istedi. Bu erkek neyin kafasını yaşıyor?
Cevapla