Bayramın 3 günü olacak eski sevglm aradı ama kırgındım cevap vermedim 3 günü arasam kutlasam uygun olur mu?

1 aydır ayrıyız sevgilimle bayramdan 2 gün önce barıstık aldgm karara tepki gösterdi ayrıldık kalbim krldı bnde krdm saylr ona birlktelk yoksa ilişkide yok dyorsn dedm ama ilk önce bir kac ay önce kendi boyle dedi evlenen kadar olmayalım dye ben deyince kızması soguk istemiyorm dynce eskisi gbi olalm demesi tamam sen kararlarnla takl demesi bna hakaretler ayrldk demesi krdı özür diledm mesaj attm ettim tersledi btti dedi ama beni ondan önce de krdı ben yne btrmedm cozucu olmya calstm beni bayramın ilk günü aradı mesaj attı aksam cevap verdm neden cvp vermyorsn bi tarafn mı kalktı falan dedi bana kaba knstu evet bnde krdm belki ama ayrılmayı tercih etmedim bayramın 3 günü arasam mı düsünüp duruyorum tersleyeblr de
Güncellemeler
+1 yıl
Lüffen yardımcı olur musunuz evet yaptığım belki dogru olabilir ama seviyorum deger veriyorum bayramın ilk günü beni tersledi cevap vermedim diye ama bende o da kutlamadık sonuc olarak belki o kutlayacaktı ama kırgınlığımın önüne geçemedim
Bayramın 3 günü olacak eski sevglm aradı ama kırgındım cevap vermedim 3 günü arasam kutlasam uygun olur mu?
Cevapla