Güncellemeler
+1 yıl
Lüffen yardımcı olur musunuz evet yaptığım belki dogru olabilir ama seviyorum deger veriyorum bayramın ilk günü beni tersledi cevap vermedim diye ama bende o da kutlamadık sonuc olarak belki o kutlayacaktı ama kırgınlığımın önüne geçemedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kendi doğrularindan taviz verme, geri adim atma. Ama boyle tavır yapar gibi de davranma. Kararliligini belli et, gerekirse mesafeli davran ama kacar gibi davranma. Onun kabaligi pek mazur görulur gibi degilse de ondan vazgecemiyorsan cok nazli davranma ama mesafeli ol. Yazili kutla bayramini. Üstune ararsa aç.
Soyle 1 kere aradı sms ve whatsaptan yazdı cevap vermedim biraz hakaret etti tsbi ama kutlamadı istems olablr ama ben bakmadm sizce yazsam belki ters tepebilir beni scız veya küçük gösterir mi yanls anlamaz insallah
11 kere aradı
Devam etmek istiyorsan olay uzamamali. Tebrik de bir vesiledir. Kisa bir sekilde kutlama yaz, arama. Boylece kapıyi aralamıs olursun ama bu seni aciz veya dönek gostermemis olur. Gerekirse o sirada konusacak durumda degildim dersin.
İşim vardı dedm smra evdesn ne işi vsr deyınce krgnlgmn önüne gecemedim dedm aradm o kadar umrunda deglm anlamıs oldum dedi kutlamadı ysnı gerek yok dedi yaa barsmk isteyen sadece Ogün barsr ben azından cevap veryordm dedi gec yazıyordu tek tük falan tm dedm bnde artk
Tavir yapmış. Çok da dert etme, bir iki güne biter tavrı.
Eskisi gibi barsssk kavga etmeden knsrak barslm dedi evet veya hayr tabi o daha uzun yazdı bana uyuz yaa bu erkekler neden boyle
Tesekkur ederim barstk szn de sayenizde oldu bu seviyorm ama krdı odun bey 😊 1 bucuk ay ayrıydık
Tek skntı arkdslarm olsn veya ailem dsarı bazen ckartmyor gec oldu hadi eve aksam 6 7 oluyor
Son bir şey sorsam size ben eski sevglmle birlkte olduk cok sevdm güvendim cocuklmdu ayrldk bana cok kötü davrandı suankyle brlkte olduk o sormadı ben dyemedm bu dogru degil ama kaybetmek istemiyorum ne yapablrm biraz imalı knsp anlatmya calstm anladı mı bilmyorm
İma etmeye devam et ama konu yapip konusmaya kalkma hemen. Ne kadardır sevgilisiniz bilmiyorum, yeniyse hele de böyle kuslük olurken ne anlatip anlatmayacağina dikkat etmelisin. Bazı şeyleri bağ kuvvetlenince konuşmalı.
Anladım 2 senedir sevglyz ama bu konuyu hiç sormadı anlamsmdr blmym brlkte olunca onunlada bnde acmadm
Açmiyorsa, açma.
Gercekten siz ne derseniz dogru dyorsnz peki sonra demez mi neden demedn dye ama anlamsta olablr yani aptal degl ben asla yalan soylemek istemedm ama dyemedm cok pişmanım
Haklısin tabi. Ama sana yaklaşımınin değişmeyecegine inandigin zamani beklemelisin. Eger o geçmisinle ilgili soru sorup da söylemediysen yanlış olur ama sormadiysa senin de konu etmen gerektigini düşunmemiş olman mumkün diyelim.
Anladm yani bir nevi ilerde peki dün bana eskisi gbi olacaz dedi knstk ettik sarja takacam teli dedi oyun oynayacam dedi uyuya kaldı galba me yapyorsn falan yazdm cevap ypk sabah 6 da sadece günaydın yazms bir acklama yok sizce bu ilerde düzelir mi
Yani eskisi gibi oluruz benn yana için rahat olsun demsti de
Bir süre ver kendi içinde ve o süre boyunca ustune düsme, serbest birak nasil davraniyorsa ne kadar sik muhatap oluyorsa olsun. Baktın durum isine gelmiş, çaba yok bil ki sen zorlarsan yapacak ama ileride hiç hiç ugrasmayacaktır.
Anladm tesekkur ederim bir günde boyle olması sacma geldi bana yaaa
Tek bir sefer sorucam evet veya hayır de eskisi gibi barışcakmısın benim le ingler kapanıcak sorunlar konusarak rahatsız oldumuz bişey varsa düzgün bir şekilde sölenicek bişey oldu zaman danışılcak? Dedi snra Benım bişey dedim yok ben senle xinsellik için de yaşamadım ilişkiyi normalde ee snei öptüm biliyosun ki ben tiksindim insanı öpmem kalbimde geliyo seni öpmek
[16/05 14:26] Sevglm: Abi düşünüyorum çok düşündüm biz olamayız ya sen artık kendi yoluna bak ya
[16/05 14:27] Sevglm: Yok abi ben. De naptımı bilmiyorum tamam sen artık bak kendı yoluna bu da sondu zaten
[16/05 14:28] Sevglm: Tamam ben çok düşün olmıcak bu kadar abi sende yoluna bende yoluma artık hu da sondu 1 hafta boyuncada konussak yok yani benım kafada yok artık
[16/05 14:31] Sevglm: Sen bişey yapmadın herk3z yoluna artık bunkadsr engellicem de zaten sende bak yoluna daha artık
[: Benım bişey yaptım yok sni yok düşünüyorum yok olmuyo yok yani ilerisi yok
Bana bunları dedi yazdm ne yaptm dye senn bsey yaptn yok dedi dün güzel knstk az cinsellikle ilgili knstk
Senin bildigin ya da bilmedigin bir sıkıntısi var senle ilgili;gelgit durumlara giriyor demek ki. O konu nedir biliyor ya da tahmin ediyorsan acıkca ortaya koyabilirsin son bir deneme. Yoksa o bir soğuma icine girmiş;konuyu kendi icinde deşip uzaklasabilir, dayanamayip yine arar ama sonra yine uzaklasabilir. Kökunden halledip, noktayi koymaniz lazim konuya.
Dyeblr ilerisini görmyorm dyor yok dyor dusunecelrm
Senden tek bir şey istiyorum benm bilmedgm bir şey varsa benm yüzünden gdyorsn bana ne oldugunu açıklarmsn acıkca konusrmsn canını sıkan durumun tek bunu bilmek yazdm
Olman batı slymem yok dedi nasl dedm yok bsey dedi üzüntüden insallah kzn bana benzer onu gördükce beni hatrlarsn hakkımı helal etmiyorum dedm snra edyorm dedm cok üzüldm ama
Daha üsteleme, bırak kendi düsünceleriyle kalsın bu sozlerinden sonra. Zorla olmuyor yani, ne yapacaksin.
Aynen dogru keske oyle dyıp boyle yapmasaydı ya 😔😔😔😔
Üzme kendini, belki böylesi senin icin daha iyi ama sen şimdi saglikli bakamazsin olaylara. Bu donem de geçecek, yapabilecegin neden nasil diye düsunmemeye calısmak.🤷♀️
Evet üzüntüden bakmayablrm insallah gecer ben bunları haketmiyorum kmseye güvenm kalmadı yaa
Ara kutla içinden geliyorsa
Dogru olur mu sizce bu kırıldm aslnda ama blemedm
Cevap vermemekle hata yapmışsin tekrar kutlayarak telafi edersin
Biliyorum ama o gün aksam ne oldu dedm bna 50 defs aradm popon mü kalktı falan dedi bayram bugun dedi 2 gün önce bnde o kadar özür diledm kabl etmedi üstelik sevmyorm dedi üzülmstm
Yine sansini dene baktin olmuyor zorlama
En cok kırılan benim cok üzdü aslnda ama hata yaptm dye 2 gündür kafamın etini yedim
tamam yarin sansini dene baktin olmadi bosver
Anladım cok tesekkur ederim
Tersledi blyordm ya
Bosver o zaman salla gitsin sen sana düşeni yaptin
Cevap vermedin umrunda olmadm wpe grdn yazmadn dedi ama bni teyzem aradı ondan vermedm barscktm dedi barsmk isteyen sadece Ogün öü barsr yaaa
Sonuc ne yani simdi
Sonuc kutlamadı tm dedm görmedi yapacak bir şey yok ne dyeblrm ki daha
Yani bosver o zmn takma
Aynn tesekkur ederim size iyi bayramlar
Sagol sanada
Eskisi gibi barsssk kavga etmeden knsrak barslm dedi evet veya hayr tabi o daha uzun yazdı bana anlastk barstk tesekkur ederim tekrardan sayenizde
Rica ederim
Arama
Yazdm knstk barstk yne de tesekkur ederim