26 yaşındayım , kimseyle öpüşmedim bugüne kadar
Bu saatten sonra öpüşürsem neler olur bilmiyorum tribe girebilirim
Bu saatten sonra öpüşürsem neler olur bilmiyorum tribe girebilirim
İstedğimiz için öpüşmeyiz mesela aa dudaklara bak çok ateşli bu şekilde yaklaşıp öpersen karşı tarafa kirlenmiş hissi yaratabilirsin aksine kötü düşünmeyip iyi şeyler konuşup anlamlı güzel şeyler yaparsan zaten karşılıklı yakınlaşma isteği ağır basacaktır azdım diye öpmek değilde hissederek öpmek çok şey katacaktır.
Cevap
18Cevap
hiç öpüşmedim..
sevmeden öpüşmeyeceğim için öyle hissetmem..
Ben 24 yaşındayım ve ne yazık ki bende hiç öpüşmedim, 24 senenin patlamasını yaşarım diye düşünüyorum kanks
Sende Tam bir fucker tipi var kanka
Coğrafya kaderdir kanks
Küpe o kadere dahil değil galiba azdgng
Küpe bağımsızlığını ilan etti 😄
Haha yakışmış ama :)
Sende yanıma ciddi anlamda yakışırsın :)
rast gelsin yiğidim
Denedik şansımızı kanks, cevabı bekliyoruz 😄
ilk öpüşmede volkan gibi patlayabilirsin hacı abla sen
Hacı abla diyerek tüm erotizmi bitirdin
ben belki hacı teyzemmm diyerek sevişiyorum. bilemezsin canısı
Herhalde yani kirlenmis olurum hala bir kizın elini dahi tutmadim
Senin durumun benden beter kardeş
Sen bence direkt medeni durumu değiştir evli olarak başka türlü ateşin sönmez
Karşına eğer iyi öpüşen birisi çıkarsa emin ol çok zevkli geçer haz alırsın
Herkesin hayatı bir değil sen böyle yetişmişsin diğeri kucaktan inmemiş o kişiye bağlı.
iyi öpüşen biri olursa merak etme seni havalara uçurur artık şansa 🤗🤗🤗
Hiç öpüşmedim bilmiyorum. Ama hissetmezdim herhalde.
neden öyle düşünüyorsun ki çok saçma
Bende öpüşmedim garip olurum her halde
Yalanci hiç opusmemismis
Yav burada niye yalan söylim? Amaç ne yanı?
Egoo
Hı hı evet
Yani dürüst olmak gerekirse biraz evet😒
Hissetmedim içimde varmış birşeylerD
Hayır
Yoo ne alaka
Yaw he he
Yoo ilgisi yok
Evet hemde nasıl 😔
Taktik verebilirim
Hayır
Amann
Titreme alır seni 😂😂
Titreme alsa iyi ALO 112
O dercemi diyosun 😂😂
Abartıyorum
Anladım 😒😒😒
Bu zeka maşallah, herkese nasip olmaz asrmg
Pişman ettin yazdıgıma herkes yapmaz
Makara yapıyoruz yav kasma o kadar
Bunaldım evde tek başıma saracak yer arıyorum 😒 senlik değil
Doğrudur kanka kolay gelsin
Kankamı ıyk
İyi geceler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?